Golf 4 Klub Polska
Pisałem wcześniej w poście w 'silnik diesla' ale nie dostałem odpowiedzi.
W przyszłym czasie zmuszony jestem do zakupu turbosprężarki. Mam 115 tdi ale chcę kupić turbo od arl'a.
Kupując będą pasowały wszystkie węże? Bo słyszałem, że będę musiał sobie dokupić redukcje do mojego ewentualnie wąż co mnie nie cieszy bo jest zapewne drogi.
Jak szukać tej redukcji o ile jest ona potrzebna?
Dodam na koniec że wymiana jest konieczna z powodu głośnego świstania przy dodawaniu gazu.
Offline
Szukać mam używanej czy może po regeneracji oczywiście z gwarancją przede wszystkim na 12 miesięcy?
Swoją oczywiście odsprzedam którejś z firm.
Znalazłem aukcję co można kupić taniej węże do turbo.
Czy redukcję o którą mi chodzi to jest ten czerwony wąż na aukcji?
http://moto.allegro.pl/seat-leon-1-9-td … 80966.html
Ostatnio edytowany przez kutacso (2012-11-09 21:55:51)
Offline
możesz sie wpiąć pod swojego seryjnego IC tylko będzie potrzebna ta przejściówka http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja … 13937.html przynajmniej taka jest wykorzystywana przy silnikach ALH.
Offline
Będzie pasować .
Na wtryskiwaczach :
90 KM - AGR, AHU, , ALH,
ALH - turbo GT1749V/(badz GT15),
AGR/AHU turbo na WG
110 KM - AFN, AHF, ASV, AVG
AHF nowsza konstrukcja bazujaca na ALH, z tym ze wieksze wtryski 190/300Bar (takie jak AFN), turbo GT1749V we wszystkich.
Na pompo wtryskach :
100 KM - ATD turbo GT1749V
101 KM - AXR turbo GT1749V
105 KM - BKC, BLS, BXE turbo GT1749V
115 KM - AJM, AUY turbo GT1749V
150 KM - ARL turbo GT1749VB
131 KM - ASZ turbo GT1749VA
ALH ma taką samą turbinę co AJM więc podejdzie raczej bez problemu.
Jak sie gdzies pomylilem to mnie poprawcie
Offline