Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich. Mam pewien dylemat. Aktualnie jeżdżę golfem II ( super autko ) ale postanowiłem oddać je młodszemu bratu a sobie sprawić Golfa IV. Upatrzyłem aktualnie 2 modele i w ciągu tygodnia mam zamiar już kupić. Jest z mojej strony jedno pytanie. Czy lepiej kupić benzynę z silnikiem 1.6 czy może lepiej diesla 1.9.
Zastanawiam się nad takimi dwoma :
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-6-s … 34090.html
i
http://www.ogloszenia.moja-ostroleka.pl … 55139.html
Jestem skłonny ku dieslowi ale słyszałem że benzyniak zwłaszcza w tym silniku też nie należy do najgorszych.
Chyba że zaproponujecie coś innego, jestem otwarty na propozycję
Offline
zależy ile jeździsz, chociaż to sdi. mi się od zawsze lepiej dieslem jeździło,ale to sa gusta i guściki a gusta kazdy ma inne. ja bym szukał diesla z lepszym wyposażeniem
Offline
Jeździć to praktycznie codziennie typu praca dom trening, czasami 2x w miesiącu dłuższa trasa pow. 150 km. Różna opinie już słyszałem i teraz mam dylemat ;/
Offline
Słyszałem też pogłoski typu tego że przy dieslu więcej roboty, tzn jak samochód stoi dłużej to mogą być problemy z akumulatorem, ale według mnie to nie ma znaczeniu przy benzynie czy dieslu. Z doświadczenia w obecnym samochodzie kolega ma benzyniaka ja mam diesla nie było różnicy, oba działały super
Offline
ja osobiście miałem sdi w polówce i dawało rade, ale teraz widzę że tdi lepszy ale trzeba go bardziej szanować. ja bym stawial na diesla
Offline
Blankovsky napisał:
Słyszałem też pogłoski typu tego że przy dieslu więcej roboty, tzn jak samochód stoi dłużej to mogą być problemy z akumulatorem, ale według mnie to nie ma znaczeniu przy benzynie czy dieslu. Z doświadczenia w obecnym samochodzie kolega ma benzyniaka ja mam diesla nie było różnicy, oba działały super
Co do samego akumulatora, to nie ma różnicy, diesel potrzebuje więcej mocy do rozruchu dlatego w zimie jak postoi parę dni to może za bardzo samoczynnie się wyładować aby odpalić diesla. Ale wtedy zazwyczaj akumulator musi być trup, z nowym nie ma takich problemów.
Jeździłem SDI tylko że w golfie trójce, na trasie był odczuwalny brak mocy, ale do miasta według mnie bardzo fajny silniczek.
Offline
Tdi tylko i wyłącznie. Po jakimś czasie zaczniesz żałować że tej turbinki nie ma.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
dodam jeszcze tyle ze w drugim autku tez mam diesla, gdyż dopuki wody nie pociągnie to silnik mi w nim pracuje. a w poprzednim benzyniaczku z gazem musiałem uważać gdzie wjeżdzam a teraz nie mam tego problemu
Offline
patrzę że jednogłośnie wszyscy za dieselkem i chyba też tak zrobię, zwłaszcza że pod granicą można ropę taniej dostać . Jest ktoś kto poprze benzyniaka? albo da jakieś pozytywy tego silnika? Czy definitywnie odradzacie bo jak tak to raczej grono samochodów które mam na oku mocno się zawęzi
Offline
Jeśli wybierasz pomiędzy 1.6 a sdi to wybrał bym benzynę, a jeśli wybierał byś 1.6 a TDI to doradzam diesla, przy sdi zacznie Ci brakować pod nogą troche, zależy od stylu jazdy Wiadomo ekonomia teraz sie liczy, TDI trzeba trochę szanować i dobrze go traktować a nie zarzynać
Offline
SDI trochę słaby, natomiast na stacji trochę rekompensuje tą wadę. Z resztą 1,6 nie jest lepszy. Pali 8-9L, a nie ma czym jechać... Jak już to wybrałbym SDI...
Offline
dzięki wielkie za poradę Panowie . Myślę że w przyszłym tygodniu już będę mógł się chwalić
Offline
mesiu20 napisał:
lo jezu ja mam 1.6 a ziomek ma 1.9 90 koni i jedzie praktycznie tak samo
Tylko ile więcej wypije twój a jego ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
mesiu20 napisał:
lo jezu ja mam 1.6 a ziomek ma 1.9 90 koni i jedzie praktycznie tak samo
ale sdi czy tdi ?
Offline
No przecież napisał 90 km.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline