Golf 4 Klub Polska
Witam jakos od 2 dni jezdze bez koncowego tlumika bo sie urwal nie mialem jeszcze czasu go zrobic i zauwazylem spadek mocy jakby turbina nie dzialala, wyzej niz 2 tys obr auto nie dostaje kopa. Czy moze byc to cos wspolnego z tlumikiem czy siadla mi turbina? Wczesniej jak zmienialem bieg na wyzszy przy ponad 2tys obr to ja slyszalem tak jakby zwalniala to mnie niepokoilo dlatego wzialem mechanika zeby sie przejechal ze mna ale juz tego nie bylo slychac i mechanik powiedzial ze mi chyba padla turbina tylko ze on nie ma jak podlaczyc sie pod kompa i sprawdzic. Jest ktos z Gliwic z VAGiem i zna sie na mechanice? Pomocy
Ostatnio edytowany przez bobik93 (2013-09-04 20:44:53)
Offline
ja bym najpierw zrobil ten tlumnik zas martwil sie tlumnikiem bo z tego co wiem kazdy samochod ma swoja mape , i jesli np stanie sie cos z tlumnikiem to spadaja rowniez osiagi. Wiec chyba lepiej najpierw sprawdzic ten uklad wydechowy a zas brac sie za turbo tym bardziej ze to sie stalo odrazu po tym jak odpadl ten tlumnik
Offline
ciekawe dużo osób jeździ bez tłumika swoimi tdi i jest dobrze, jak dla mnie to nie wina tłumika była.
Offline
a ile mniej wiecej caly uklad wydechowy nowy kosztuje + montaz? orietuje sie ktos golf 4 1.9 TDI 110 km, to jak myslisz co mam zrobic?? jak podlacze pod komputer wykryje mi ze turbina nie pracuje?
czyszczenie erg cos pomoze?
Ostatnio edytowany przez bobik93 (2013-09-04 22:49:06)
Offline
pewnie geometria stanęła a wydech końcowy to tylko wyciszenie i do mocy nie ma nic wspólnego:)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
a moze byc tak ze komputer wylaczyl turbine a jest calkiem sprawna? musze podlaczyc sie pod komputer i usunac bledy bo na pewno mam jakies, np jak wlaczam auto to sie ustawia inna teperatura i nawiew przed wylaczeniem samochodu albo komputer pokladowy wariuje tzn nie zapisuje danych
Offline
Jakbyś nie miał turbiny rozwalonej to po każdym zgaszeniu tak jakbym resetujesz ją. Problem podobny do przeładowania. Jedziesz przeładuje wyłączasz silnik, odpalasz i jedziesz dalej. U Ciebie raczej jest problem z Turbo ale taki że stanęła i spaliny jej nie napędzają tylko w wydech idą.
I masz jeszcze na dodatek 110km gdzie wiecznie albo w turbinie stoi geometria w twoim przypadku jest ciągle zamknięte i turbinka nie jest napędzana lub i to ważne albo gruszka jest dziurawa od sterowania geometrią lub podciśnienie po drodze gdzie uciekło.
Ewentualnie zaworek N75 i te rzeczy musisz sprawdzić. Jak będzie wszystko dobrze. Czyli podciśnienie jest, gruszka się zaciąga a auto nadal nie jedzie to jeszcze przepływomierz powietrza lub czujnik ciśnienia doładowania (map sensor). Jak te zabiegi nie przyniosą efektów to pompa lub wtryski nie wydają.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-09-08 16:07:23)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
witam, juz wiemy co bylo przyczyna mojego wczesniejszego swistu turbiny a po 2 mies padniecia jej
oddalem auto do mechanika wymienil mi gruszke dalem 470zl pewnie przeplacilem ale teraz smiga az chce sie krecic do 4 tys obr
jeszcze mam takie pytanie jak gruszka byla w takim stanie to turbina tez bd podobna ?
Ostatnio edytowany przez bobik93 (2013-09-14 17:47:05)
Offline