Golf 4 Klub Polska
Witam. Zamierzam kupić do mojego golfika sprężyny obniżające 40 mm przód 40 mm tył. Czy opłaca się kupić same sprężyny? Czy 40 mm w dół to rozsądny wybór.
Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki za odpowiedzi.
Offline
-40 mm to umowna granica przy której można wykorzystać seryjny amortyzator.
Zależy jakie masz drogi w okolicy, ale ludzie jeżdżą na - 70 i żyją.
Co do mnie to miałem okazje jechać golfem na seryjnych amorkach i sprężynach -40 i była dla mnie stanowczo za twardo, ale ja wybredny jestem
Offline
Tak
Poza tym pozostaje jeszcze jakość sprężyn, np renomowane np bilstein, eibach itp będą bardziej komfortowe od budżetowych mts, ta-technix przy tym samym obniżeniu
Offline
To twój wybór- wiadomo ze trzeba bardziej uważać na progach zwalniających, krawężnikach, dziurawej drodze itp.
Jak bym miał wybierać dla siebie to bym brał - 30, biorąc pod uwagę teren w jakim się poruszam.
Offline
- 35 bierz, ładnie już wygląda
Offline
a nie lepiej kupić używke gwint , pewnie cenowo porównywalnie by wyszło , może z delikatną dopłatą . Mógłbys sobie sam regulować ile ci się podoba , nowe sprężyny tez troszke kosztują
Offline
Jak ktos nie chce gleby większej od powiedzmy tych - 40 mm to nie opłaca się według mnie gwint. Porządny gwint używka kosztuje koło 1500zł.
Offline
kup sprężyny MTS -35 i będziesz zadowolony. Koszt 300zł na allegro.
Offline
dla mnie te -35 na tych dwóch zdjęciach już dobrze wygląda,dla mnie to znaczy dla tych co nie chcą przesadzić,to są chyba 17 fele? w porównaniu do tego jak wygląda mój golf na ori 16 to nie bo a ziemia do wiosny mam czas żeby skompletować sprężyny i fajny felunek więc spokojnie ale widzę już że -35 starczy tylko jeszcze dobre sprężyny dobrać żeby nie były za twarde???
Offline
Adi chyba brakuję jednak większej felgi dobrze zobaczyć jak 16-ki wyglądają na sprężynach obniżających ale widzę że to jeszcze nie to musi być 17-ka i -35 minimum
Offline
No te -10 by się jeszcze przydało A co do felg to na nowy sezon może wpadnie 17 .
A mam takie pytanko jak już jest temat o obniżaniu. Jak bym wrzucił sportowe amory o niższym skoku to bedzie troszke niżej ? Jak tak to o ile mniej więcej ?
Ostatnio edytowany przez Adi_94 (2013-09-10 18:23:59)
Offline
http://img593.imageshack.us/img593/1456/1mzt.jpg http://img821.imageshack.us/img821/5706/ayh2.jpg czy to nie jest porażka na to nie idzie patrzeć ale moja Pani się nie godzi na osadzenie Golfa a to za sprawą mechanika i kolesia który nam ściągał te auto no nic ona tym jeździ jej wybór i muszę to uszanować ja mam swoją zabawkę do śmigania
Ostatnio edytowany przez Ohara30 (2013-09-10 19:37:02)
Offline
oj tam pewnie nawet by się nie zorientowała
Offline
mateusz3566 napisał:
oj tam pewnie nawet by się nie zorientowała
zobacz bo dodałem jeszcze jedna zdjecie przecież to wygląda jak terenówka hehe mogłem to zrobić podstępem ale teraz już po ptokach hihi
Offline
Adi_94 napisał:
No te -10 by się jeszcze przydało A co do felg to na nowy sezon może wpadnie 17 .
A mam takie pytanko jak już jest temat o obniżaniu. Jak bym wrzucił sportowe amory o niższym skoku to bedzie troszke niżej ? Jak tak to o ile mniej więcej ?
Obniżenie zależało by od sprężyn.
Sportowe amortyzatory stosuje się gdy seryjny amortyzator był by zbyt ściśnięty przez sprężynę, przez co nie mógł by tłumić drgań.
Offline
heh faktycznie jest wysoko
Offline
lukker napisał:
Adi_94 napisał:
A mam takie pytanko jak już jest temat o obniżaniu. Jak bym wrzucił sportowe amory o niższym skoku to bedzie troszke niżej ? Jak tak to o ile mniej więcej ?
Obniżenie zależało by od sprężyn.
Sportowe amortyzatory stosuje się gdy seryjny amortyzator był by zbyt ściśnięty przez sprężynę, przez co nie mógł by tłumić drgań.
Czyli przy moich springach -30 nie ma sensu wrzucania sportowych amortyzatorów ??
Offline
Raczej kolor tu nic nie zmieni
Offline
Koledzy podepnę się pod temat. Tak z ciekawości, jakie sprężyny obniżające -30 lub -35mm do kombi w TDI? Bo na allegro widziałem tylko jeden zestaw...
Offline
-35 Mts.
Offline