Golf 4 Klub Polska
Witam forumowiczów. Jestem świeża na forum więc proszę o wyrozumiałość:-) szukałam czegokolwiek ale niestety nie znalazła. otóż tydzień temu zostały wymienione tarcze z klocuszkami z tyłu. Wczoraj amortyzatory. A dziś... poczułam smród spalenizny z tylnego prawego koła. Felga była gorąca reszta zimna. Co może być tego przyczyna. Auto zostawiam na ręcznym... Ta sytuacja zdarzyła się dopiero dziś :-( wcześniej tak nie było...
Ostatnio edytowany przez madziulla (2013-11-17 21:13:47)
Offline
Linka hamulcowa zapewne stanęła w obudowie lub co gorsza zacisk a dokładne cięgno od ręcznego w zacisku. Trzeba by podnieść samochód i zdjąć linkę od ręcznego z tego koła co jest gorące zawsze i zobaczyć czy linka stoi czy zacisk hamulcowy.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-11-17 21:17:05)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
o matko... Jutro i tak podjade do najbliższego mechanika ale jak wcześniej mniej więcej czegoś się dowiem to chociaż w balona mnie nie zrobi:-) przezorny zawsze ubezpieczony a już z 3 razy w konia mnie zrobili :-(
Offline
Spokojnie koszty naprawy max 150zł. A linka z wymianą jakieś 80zł
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
nie no o to sie nie martwie tzn o koszta. o matko - w sensie " i tak dużo nie zrozumiałam" ale ok. :-) Bezrękawniczka mam nieco ponad tydzień więc dopiero wchodzę w jego świat:-) Pozdrawiam i dzięki za jakiekolwiek info :-)
Offline
Jak mam coś wytłumaczyć to napisz po prostu ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Miałem to samo u siebie tamtej zimy, tłoczek w zacisku nie wracał na swoje miejsce,wystarczył zestaw naprawy i dobre wyczyszczenie, nasmarowanie zacisku
Offline
szczęśliwa bym była gdybym umiała sama t zrobić :-) oj jakby ja się cieszyła. Ale chociaż mniej więcej wiem czego mam się spodziewać i w butle nabić się nie dam:-) DZięki wielkie :-)
Eizon - no wiesz jak trzeba do kobiety mówić xd w tych sprawach oczywiście...
Offline
Będę wyrozumiały
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Będę wyrozumiały
Ok dzięki:-) a powiedz mi jeszcze jedno. Bo jak juz pisałam to najpierw były wymieniane tarcze z klockami (nic do dziś się takiego nie działo) potem amortyzatory. Czy coś mógł gościu zrobic nie tak skoro dopiero dziś (czyli po powrocie od gościa) tak się zrobiło?? wcześniej nic takiego nie miało miejsca:-(
Offline
Może tak. Wymiana klocków i tarcz nie polega tylko na wymianie ale na konserwacji też układu hamulcowego.
Ja nie wiem czy ten człowiek co to wymieniał czy nasmarował prowadnicę w jarzmie i czy sprawdził czy ręczny odbija.
Należy zawsze sprawdzić gumki tłoczków w zacisku czy nie są porwany i przed wkręceniem tłoczka psiuknąć smarku pod gumkę żeby na sucho nie wkręcać.
Ale u Ciebie wydaje się sprawa banalna że albo stanął zacisk albo linka hamulcowa.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline