Golf 4 Klub Polska
Witam,mam problem z silnikiem 1,9 tdi AXR 101 km od ponad roku wyświetla mi się tryb awaryjny wyskakuje błąd EGRu ,wymieniłem EGR ,wymieniłem wszystkie zaworki ,sprawdziłem przewody gumowe wtyki izłączki .Dowiedziałem się że za szybko zmieniam biegi i że może być zapaćkana chłodniczka spalin.Już nie wiem do kogo się zwróćić po pomoc.W ciągu tego roku usterki samochód zszedł ze spalania 850 km na 650km po mieście na50 -ciu litrach.ZAznaczam że też zaczął głośniej chodzić.Proszę o poradę znawców tematu.
Offline
Po wymianie tych rzeczy co piszesz nadal wywala ci błąd EGR?
Offline
Lewit57 napisał:
Witam,mam problem z silnikiem 1,9 tdi AXR 101 km od ponad roku wyświetla mi się tryb awaryjny wyskakuje błąd EGRu ,wymieniłem EGR ,wymieniłem wszystkie zaworki ,sprawdziłem przewody gumowe wtyki izłączki .Dowiedziałem się że za szybko zmieniam biegi i że może być zapaćkana chłodniczka spalin.Już nie wiem do kogo się zwróćić po pomoc.W ciągu tego roku usterki samochód zszedł ze spalania 850 km na 650km po mieście na50 -ciu litrach.ZAznaczam że też zaczął głośniej chodzić.Proszę o poradę znawców tematu.
Nie ma czegoś takiego jak za szybka zmiana i za wolna biegów bo kierowca nie jest zawsze taki sam i potrzebuje innych wrażeń lub po prostu się przemieszczać.
Napisz na dzień dzisiejszy jakie masz błędy. A co do głośnej pracy bardzo możliwe że wałek i szklanki są już wymęczone.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Lewit57 napisał:
kontrolka zapala się na ileś tam kilometrów a następnie sama gaśnie,itak w kółko.
I zawsze jest to błąd EGRu? A jak jest opisany?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jesteś w stanie zrobić logi jak działa EGR i czy na przepływomierzu widać że zmniejsza się masa powietrza?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline