Golf 4 Klub Polska
Witam. Patrzyłem na YT jak koleś bez problemu demontuje te ramki a u mnie wg to nie drgnie. W każdym Golfie IV można to zdemontować czy nie do końca? Jeśli tak to w jaki sposób. Pozdrawiam!
Offline
lukker napisał:
Nie, nie każdym.
W uboższych wersjach ta ramka stanowi całość.
a czy jeśli mam wersję highloine to mogę je zdemontować ??
Offline
dzięki
lukker napisał:
lWydaje mi się że wtedy już będą osobno te listewki, a nie jako jedna całość.
dzięki za pomoc a jak to zdjąć ktoś pomoże bo ja mam w prawym zaraz obok pokręteł od nawiewu takie cuś do gruszki cb radia od poprzednika i ni chu chu z zewnątrz nie zdejmę więc jak ktoś mi poda poradnik będę wdzięczny
Offline
Żeby zdemontować tą ramkę musisz:
- zdemontować schowek i pod nim masz śrubę mocującą
- wyjąć radio
- półeczkę
- nie pamiętam czy z drugiej strony pod tą konsolą pod kierownicą nie ma jakiś mocowań
Offline
Są mocowania 2 lub 3 śróbki także musisz sciagnac ten plastki pod kierownica... wiem ze ten plastik od pokręteł nawiewu jest na docisk to go ściągniesz normalnie, tak samo ze wzdłuż po obu stronach, tylko z nimi uważaj to je trzeba odczepiac ciagnac w doł bo maja dziwne mocowania na zatrzask do gory...
Aha uwazaj bo latwo go urwać
Ostatnio edytowany przez kapuch (2013-11-27 18:43:02)
Offline
śruby z lewej-prawej strony-na dole itp... popielniczkę też trzeba...roboty trochę jest zwłaszcza delikatnej żeby nic nie połamać..
ale przede wszystkim poco demontować? widać że masz dosyć w dobrym stanie???
to że widziałeś u "kolesia" jak to demontował to jest inna w budowie konsola która posiada dekory na zatrzaskach..
miejsca śrub po skrócie...
dekory na konsole itp. carbon brak na kubki...
Offline
Zdejmowane dekory byly chyba tylko w gti nie?
Offline
ja mam highline i jest całość jako koszyk. Trochę zabawy z tym jest ... Sporo śrub trzeba odkręcić a po wyjęciu auto rozbebeszone, więc rób to w jakimś pomieszczeniu... Śruby to głównie torxy i krzyżaki... Ja robiłem to latem + obklejanie taśmą - cały dzień mi zeszło... Pierwsze co trzeba zrobić to wyjąc uchwyt na napoje, otwierasz go i po bokach masz takie dwie metalowe blaszki, podważasz je i szarpiesz do siebie powinien ładnie wyjść. Potem demontaż radia i panelu od klimy, który jest przykręcony 4 śrubami (najpierw zdejmujesz te rameczkę ozdobną jak masz climatronic - podważasz i wychodzi). Odpinasz wszystko. Potem zdejmujesz osłonkę gniazda diagnostycznego. Bierzesz się za odkręcanie śrub. Musisz odkręcić te pod kierownicą, najlepiej też zdemontować schowek (też jest chyba na 6 śrubach). Jak już pozdejmujesz to sam koszyk trzyma się na chyba też 6 śrubach, ale odkręcenie ich to nic bo, żeby wyjac kosztyk to trzeba zdemontować osłonę tunelu środkowego (tę gdzie masz wybierak skrzyni biegów). Zaczynasz demontaż tego od wyjęcia wkładu zapalniczki, pod nim odkręcasz 1 srubkę. Nastepnie odkręcasz panel środkowy. Musisz znależć sruby mocującxe go, są w zaślepkach po obu stronach. W miedzyczasie demontujesz popielniczkę, wyjmujesz jej zasłonkę, wyciągasz wtyczkę zapalniczki. Żeby zdjąc panel środkowy należy też zdjąc osłonę drążka zmiany biegów i wywinąć mieszek na druga stronę. Odkręcasz sruby panelu 2 na wysokości foteli i dwie na wysokosci pedałów i musisz uważać żeby nic nie połamać. Jak już masz to wszystko to odpinasz gniazdo diagnostyczne, zdejmujesz panel środkowy i szarpiesz koszykiem, tak, żeby wyszedł i cieszysz się z wyjętego elementu.... Robota jest przednia, bo trzeba rozwalić połowę deski rozdzielczej... dlatego jak już masz się za to wziać to zarezerwuj sobie dłuższy czas i miejsce do roboty... U mnie wiele k... i ch.. poleciało zanim to pożniej do kupy złożyłem bo wcale tez nie jest to takie proste... pozdro. Sory za pisownie, szybko pisane...
Offline
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4167792 wszystko jest opisane krok po kroku i przynajmniej u mnie sie sprawdza
Offline
Dziękują bardzo za cenne informacje Zdjęcie nie jest z mojego Golfika. Pobrałem jakieś i przerobiłem, żebyście wiedzieli o co chodzi Moje lekko są lekko podrapane i dlatego chcę okleić folią carbonową. Pozdrawiam!
Offline