Golf 4 Klub Polska
Wymieniłem dziś świece,poszło nawet gładko po wcześniejszym parokrotnym spryskaniu starych wd40.Stare miałem bosha 11voltowe,nowe mam beru 12volt dobrane pod vin auta.Pytania mam dwa:czy to ma jakikolwiek wpływ przy odpalaniu na zimnym?czy świeca ma być dokręcona pod samą nasade tej,,nakrętki''10ki?bo mi wszystkie wkręciły się pod sam koniec gwintu a tam do nasady jest jeszcze trochę luzu.Dokręcone na 19nM,sprawdzone wd40 czy nie bąbelkuje na odpalonym i bąbli zero.
Offline
Marcin RZ napisał:
Wymieniłem dziś świece,poszło nawet gładko po wcześniejszym parokrotnym spryskaniu starych wd40.Stare miałem bosha 11voltowe,nowe mam beru 12volt dobrane pod vin auta.Pytania mam dwa:czy to ma jakikolwiek wpływ przy odpalaniu na zimnym?czy świeca ma być dokręcona pod samą nasade tej,,nakrętki''10ki?bo mi wszystkie wkręciły się pod sam koniec gwintu a tam do nasady jest jeszcze trochę luzu.Dokręcone na 19nM,sprawdzone wd40 czy nie bąbelkuje na odpalonym i bąbli zero.
Wszystkie świece mają wystawać jednakowo i wkręcać się tak samo. Przed wkręceniem trzeba np smarem miedzianym po gwincie świecy przejechać bo lepiej się wkręca i po jakimś czasie wykręca.
Co do samych świec tylko beru lub NGK z bosha to przepływki i sondy dedykowane tylko warto brać.
I co jeszcze Najlepsze świece do TDi są z zielonym oringiem na górze. te z czarnym słabiej grzeją.
A co do samych świec to jak miałeś 11v wcześniej a teraz 12V to żadna różnica no może mała na niekorzyść nowych bo dłużej się nagrzewać będą.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Dzięki za odpowiedź:-)Dziś zmieniałem,zimna nocka dziś auto na zewnątrz,jutro rano obadam czy zatrybi;-)ps.gwinty świec nasmarowane na wsz.wypadek:-)
Offline