Golf 4 Klub Polska
Witam proszę o ocenę logów. Turbo wyczyszczone, gruszka wymieniona a i tak wpada w tryb awaryjny. Co do gruszki to wyregulowałem ją podobnie do starej i nie wiem czy dobrze. stąd zamieszczam logi i proszę o i ch interpretacje http://vaglog.rtnet.pl/jkaszuba53_152032.html
Offline
jacko09 napisał:
Witam proszę o ocenę logów. Turbo wyczyszczone, gruszka wymieniona a i tak wpada w tryb awaryjny. Co do gruszki to wyregulowałem ją podobnie do starej i nie wiem czy dobrze. stąd zamieszczam logi i proszę o i ch interpretacje http://vaglog.rtnet.pl/jkaszuba53_152032.html
Ewidentnie przeładowuje. Problem z regulacją.
Nie masz wrażenia że dół jest słabszy? Jak tak to za bardzo gruszkę rozkręciłeś. Skręć ją troszkę a się poprawi.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ok, mam takie wrażenie ze dół jest słabszy ale jak skręcę jeszcze gruszkę to nie spowoduje to zwiększenia cisnienia? A takie jeszcze pytanie, żeby wczesniej wstawało turbo to trzeba skręcic czy rozkręcic gruszkę?
Offline
Skręcić żeby szybciej ale dużo się nie zyskuje. A jak za mocno skręcić to potem może nie dopompować.
Skręć u siebie delikatnie i zrób logi. Ma ci pompować nie więcej jak 2000 mbar.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline