Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2013-12-08 21:12:34

jacko09

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2013-12-08
Posty: 3
Punktów :   

interpretacja logów. Pomocy

Witam proszę o ocenę logów. Turbo wyczyszczone, gruszka wymieniona a i tak wpada w tryb awaryjny. Co do gruszki to wyregulowałem ją podobnie do starej i nie wiem czy dobrze. stąd zamieszczam logi i proszę o i ch interpretacje http://vaglog.rtnet.pl/jkaszuba53_152032.html

Offline

 

#2 2013-12-08 21:38:22

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: interpretacja logów. Pomocy

jacko09 napisał:

Witam proszę o ocenę logów. Turbo wyczyszczone, gruszka wymieniona a i tak wpada w tryb awaryjny. Co do gruszki to wyregulowałem ją podobnie do starej i nie wiem czy dobrze. stąd zamieszczam logi i proszę o i ch interpretacje http://vaglog.rtnet.pl/jkaszuba53_152032.html

Ewidentnie przeładowuje. Problem z regulacją.


Nie masz wrażenia że dół jest słabszy? Jak tak to za bardzo gruszkę rozkręciłeś. Skręć ją troszkę a się poprawi.


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#3 2013-12-08 21:52:52

jacko09

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2013-12-08
Posty: 3
Punktów :   

Re: interpretacja logów. Pomocy

Ok, mam takie wrażenie ze dół jest słabszy ale jak skręcę jeszcze gruszkę to nie spowoduje to zwiększenia cisnienia? A takie jeszcze pytanie, żeby wczesniej wstawało turbo to trzeba skręcic czy rozkręcic gruszkę?

Offline

 

#4 2013-12-08 21:58:08

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: interpretacja logów. Pomocy

Skręcić żeby szybciej ale dużo się nie zyskuje. A jak za mocno skręcić to potem może nie dopompować.

Skręć u siebie delikatnie i zrób logi. Ma ci pompować nie więcej jak 2000 mbar.


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#5 2013-12-09 14:54:40

 Waqa

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

Skąd: Gorzów WLKP
Zarejestrowany: 2013-05-23
Posty: 293
Punktów :   
Silnik :: AKQ, AJM
Moc [KM] :: 75KM, 115KM
Rok :: 1998, 2000
Imię :: Mariusz

Re: interpretacja logów. Pomocy

podmień  zaworek N75 z N18 i napisz czy dalej łapię notlauf.


http://www.vag-lubuski.pl/Banner.jpg

Dużo gazu i sprzęgło od razu....

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora