Golf 4 Klub Polska
Witam! Koledzy pomóżcie objawy jak w temacie. Dziwne bo piszczy nie tylko na odpalonym silniku (rytmika piszczenia zależna od obrotów - zwiększa się przy dodaniu gazu na wysokie obroty, niezależna od ruchów kierownicą), ale również na silniku zgaszonym jak mocno docisnę amortyzator prawy tak aby auto się zatrzęsło mocno. Co to może być? Proszę o szybką odpowiedź bo we czwartek długa trasa przede mną, a jeśli to któraś rolka rozrządu to trochę strach jechać. Przebieg obecnego rozrządu do 60k km więc istnieje taka opcja, że do wymiany... Jeśli okazałoby się, że rozrząd to jaką firmę polecacie?
Ostatnio edytowany przez faraon62 (2013-12-10 21:26:25)
Offline
Jak bujasz autem to piszczeć jedynie może guma stabilizatora a jak na odpalonym silniku to jedynie pasek lub jakaś rolka.
Oczywiście mowa o pasku wielorowkowym.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No więc właśnie coś tak czułem, że to będą dwie równoległe sprawy... ehh... Cóż pozostaję jutro warsztat i do roboty... Dziękuję za pomoc. A sam rozrząd plus pompa oczywiście jakieś firmy godne polecenia? Nie chce kupić jakiegoś g..., a akurat tego w Golfinie jeszcze nie robiłem...
Offline
Contitech, INA, ewentualnie ORi ale już droższy będzie. z gratami i robocizną do 800zł winno wyjść.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Dokładnie tyle mi powiedzieli w warsztacie bo już wcześniej nosiłem się z zamiarem... Oby mieli na miejscu. A ORI tylko w ASO?
Offline
Z ASO masz najszybciej ewentualnie przez hurtownie typu intercars to zawsze taniej mogą sprzedać i jeszcze taniej dla warsztatu. Ale zakłada Contitecha lub zestaw Ruville. Tam masz i rolki INa i SKF a pompy tylko HEPU
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Oki, wielkie dzięki za pomoc. Jutro kierunek warsztat jeśli okaże się, że to rozrząd (wysoce prawdopodobne...) to do INTERCARSA i rolki i pasek SKF pompa HEPU zgodnie z radą. Dzięki jeszcze raz! 1000kxplus. Pozdrawiam!
Offline
JA proponowałem Cintitecha zestaw Ewentualnie Ruville ale tam i tak te same części są ;p Proszę Bardzo
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline