Golf 4 Klub Polska
Przyszedł czas na wymiane aku i potrzebuje coś sprawdzonego możecie jakiś polecić do TDI? i jeszcze jedno zamawiać na all czy może lepiej w sklepie ?
Offline
co prawda nie w TDI ale w benzynce w astrze miałem kagera vertigo i nie mogłem narzekać, lepiej chyba w sklepie... kurierem drogo wyjdzie bo to cięzkie przeciez troche to się nie opłaca jak w sklepach pełno aku
Offline
omijaj zakupu w marketach,przez internet...
najlepiej w sprawdzonym sklepie co mają dosyć duży obrót towaru...
podstawa sprawdzić datę produkcji...
tak na marginesie jeśli masz w pobliżu jakiś gości co rozbierają-handlują dosyć młodymi częściami można u takich dostać za niewielkie pieniądze stosunkowo bardzo młode roczne w dodatku ORGINALNE jak fabryka montuje, a tu nikt nie zaprzeczy bo taki to wytrzyma 6-8 lat....
Offline
Są tacy co handlują ale u nich nie dostane takiego,w taki razie podjadę do sklepu. Data produkcji ma być 2013 ? Mariusz jakiej firmy szukać i ile ma mieć AH/A ?
Offline
co do firmy to wedle uznania,fabrycznie zakładany jest bodajże VARTA...
dla diesla dobry 77Ah i 780 A, ale wystarczy też 74 Ah i 680 A...
jeśli chodzi o datę to ma być jak najmłodsza czyli najbardziej zbliżona do daty zakupu...
Offline
Varta lub Moll innej nie proponuje.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Też właśnie słyszałem o Centrze, zobaczę co jeszcze będą mieć na sklepie i jakie ceny. Dzięki Panowie za zainteresowane tematem
Offline
W takim razie kupie Varte
Offline
Co do Centry Futury co prawda w benzynie, ale mogę powiedzieć, że kupiłem ją rok temu z data produkcji 09.12 i teraz przy odpalaniu w chłodne dni napięcie mi spada poniżej 10V (zapala się kontrolka od ABS).
Offline
faraon62 napisał:
Co do Centry Futury co prawda w benzynie, ale mogę powiedzieć, że kupiłem ją rok temu z data produkcji 09.12 i teraz przy odpalaniu w chłodne dni napięcie mi spada poniżej 10V (zapala się kontrolka od ABS).
wow to faktycznie masakra po roku czasu ....
Offline
Decyzja już w sumie zapadła,ale dzięki będę miał to na uwadze
Offline
lukker napisał:
Ja w TDIkach posiadam dwie blue i nie ma kłopotu z rozruchem w zimę - oba nie garażowane.
Black chyba najgorszy śmieć z Varty za to Silver wymiata !
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
podłącze się pod temat,bo mi też zaczyna ciężej kręcić jak było ciepło to było ok ale teraz jest gorzej dodam że mam CA w mojej golfinie i teraz są 3 opcje na moje,kupić kondesator,aku żelowe,czy zwykłe dobrej firmy?
Offline
Nie dachujesz samochodem ani w dziwnych pozycjach nie jeździsz więc żelowego nie potrzebujesz.
Kondensator to raczej pod 2k watów i więcej. A tobie proponuje Dobrą vartę Silver i koszt do 400zł.
74Ah 680A , 77Ah 780A
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-12-01 15:03:10)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
tyle Ah to ja miałem w dislu ale może polecasz z tego względu że mam sprzęt grający zobaczę najpierw podjadę sprawdzić stare gdzieś do elektromechanika a tak poza tematem kolego z felami coś ucichło dlatego nic nie pisze hehe:D
Offline
OK rozumiem
A do benzynki możesz i 60Ah i 540A.
Po za tym sprawdź swój na obciążenie. jak zejdzie poniżej 8.5 Volta to śmieć.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Weź SILVER będziesz zadowolony.
Tylko na paragon weź to dwa lata gwarancji masz.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Nie dachujesz samochodem ani w dziwnych pozycjach nie jeździsz więc żelowego nie potrzebujesz.
Kondensator to raczej pod 2k watów i więcej. A tobie proponuje Dobrą vartę Silver i koszt do 400zł.
74Ah 680A , 77Ah 780A
1. A te 77ah sa o 10 cm większe (wyższe) - czy to ma jakieś znaczenie (myślę o zakupie do AGR) ?
2. u mnie w mieście jedynie inter cars i cena to ok 420.
Na allegro można dostać już za 350zł z wysyłką. Zna ktoś konkretnego, rzetelnego sprzedawcę na allegro co by mi nie sprzedał jakiegoś zmagazynowanego od 3 lat (tylko nowy) ?
Czy nie warto przez neta ?
Offline
ja zamawiałem przez neta moją varte silver przysłali w ładnym plastikowym pudle,ale niestety nie mogłem się nigdzie doczytać daty produkcji więc nie wiem czy polecać tego sprzedawcę
Offline
Date produkcji masz na akumulatorze
Offline