Golf 4 Klub Polska
mam okazje kupić dobra wersje anglika za fajną kase , co lepsze zostawiałbym dla siebie , resztę tak sobie myślałem upchnąłbym na allee... ale powiedzcie mi jak to wygląda w praktyce ? autko juz jest w Polsce. wiem ze niektórzy zajmują sie tym zarobkowo , mi chodzi o jedno autko....
Offline
możesz brać , potrzebuję lusterko od kierowcy to krótkie na pewno byłbym twoim klientem
Offline
moze tez bym cos wzial:-)
Offline
Weźmiesz co lepsze a reszta zostanie i tą reszte ciężko sprzedać bo jest tego sporo wszędzie,chyba że dasz dobre ceny i tak żebyś wyszedł na zero a został z dobrymi gratami
Offline
Kara za rozebranie auta nie będącego z uni europejskiej i nie krajowego to koszt 50 tyś mandatu z ochrony środowiska jak ktoś Cię podpierdzieli.. Handlowanie częściami na allegro jednorazowo niczym nie grozi.. Nie wystawiaj dużo akcji tylko z 5 że karoseria, silnik osprzęt, zawieszenie itd.
I rób to tak żeby nikt nie widział no chyba że nie masz debili w sąsiedztwie i będą zazdrośni że masz trochę grosza do zarobienia.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
O to mi chodzi , a jak z legalnoscia takiego czegoś , bo słyszałem że auto powinno się dac do jaskiejs stacji demontażu bo inaczej jest to nielegalne , a przez jeden samochód problemów mieć nie chce.... Auto jest bez prawa do rejestracji...
Offline
Jak bez prawa do rejestracji to wypierdziel mu wszystkie tabliczki znamionowe i vin no chyba że już nie ma i potnij go na kawałki i w tedy wyjdzie na to że kupiłeś części a nie samochód.
A co do stacji demontażu to tam oddaje się samochody które są zarejestrowane bo potrzebujesz go wyrejestrować i nie chcesz za grata płacić ubezpieczenia. A bez prawa rej na złom po prostu..
Ostatnio edytowany przez Eizon (2014-03-01 12:54:30)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ogólnie to mam bardzo duży garaż , ponad 200 m2 i mieszkam na dość dużym uboczu, ale nie mam w planach zarabiać na tym , chciałem mieć źródło tanich fajnych gratow, a resztę sprzedać by się coś wróciło. A nie da rady jakichś papierów załatwić by rozbiurka była bardziej legalna?
Offline
Czyli jak bez prawa do rejestracji i go rozbiore szybko to nikt się nie przypierdzielii? Ochrona... , muszze mieć jakiś rachunek za części albo coś...?
Offline
Żeby rozbierać trzeba mieć stację demontażu.. Lub jak kupuje bez prawa rejestracji to utwardzony plac i odbiorców płynów nieczystych oraz składowania akumulatorów..
Ogólnie na wszystko trzeba mieć papiery bo bez nich największe mandaty..
W twoim przypadku jedna sztuka nikogo nie skusi żeby Cię od razu karać... Po prostu nie wylewaj płynów w grunt ani do lasy nie wywoź śmieci jak ci jakieś po nim zostaną a nic się do ciebie nie przyczepi..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
polecam się w tych tematach...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline