Golf 4 Klub Polska
Tak dla pewnosci wal + korbowody podejda od arl do axr? Bo z tego co slyszalem to tak , a 2 pytanie jakie sa roznice czy tylko wytrzymalosciowe czy cos jeszcze?? I odnoscie tlokow czy w arl sa inne niz w axr? Wie ktos moze?
Offline
http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?pid=17854
Wystarczyło użyć wyszukiwarki...
Ostatnio edytowany przez Kajor (2014-03-24 01:22:36)
Offline
Ja to akurat rozbieralem i w wale oraz samych korbach roznicy nie ma.. za to tloki w ARL nie dosc ze trudne do dostania to inne od tych jak w 130km ale takie same jak w np alhambrze oraz galaxy i sharan 116km
Roznia sie zlewka od dolu tloka jest na srodku i duzo wieksza niz w 130km po to aby odbierac wieksze temp spalin z tloka.. chodzi o polewaczki jak ktos nie w trmacie
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
czyli jednym slowem nie oplaca sie zakladac walu od arl do axr bo po co skoro to samo jedynie mozna zmienic to tloki
Offline
Nic nie zmieniaj.. O wytrzymałość w tedy chodzi gdyby moce sięgają 250km plus..
Ostatnio edytowany przez Eizon (2014-03-24 22:42:11)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tłoki z ARL mają utwardzone denka.
Poczytajcie temat, który wkleiłem, użyjcie Google. Tam jest wszystko czarno na białym.
Offline
zgodze sie z toba ale po to jest nasze forum zeby sobie pomagac a nie szukac nie wiadomo czego w innym, jeden drugiemu pomoze szybko i na temat, dodales tyle postow i co wszystko z linkami ?? Watpie
Offline
Nie mam obowiązku podawać Ci gotowych linków, natomiast Ty masz obowiązek szukania na forum, tak by nie zaśmiecać go nowymi postami na już poruszane tematy.
Offline
Kajor napisał:
Nie mam obowiązku podawać Ci gotowych linków, natomiast Ty masz obowiązek szukania na forum, tak by nie zaśmiecać go nowymi postami na już poruszane tematy.
Kto ci dał tego moderastora? Wypowiesz się raz na tydzień i zawsze w taki sposób jakbyś okres miał w tym czasie...
A co do ARL to wzmocnienione tłoki ma każdy pompowtrysk a tłoki w nim różnią się tylko większą zlewką i że jest na środku a nie po przekątnej.. Rozbierz taki silnik a nie czytaj po necie... Utopiłem tych tłoków 5.
Od ASZ, ATD, AXR i ARL i każdy tak samo utopiony.. Wniosek że są tak samo wytrzymałe..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
moze i sa tematy ale moga byc stare i nie aktualne a tu kolega Eizon pisze to co potrzebne i w temacie nie trzeba nie wiadomo ile stron przerzucic aby znalez odpowiedz na swoje pytanie, wiem juz wszystko w temacie arl i axr dzieki wielkie za przydatne mi informacje
Offline