Golf 4 Klub Polska
Przy takich przebiegach chyba nie opłaca ci się wstawiać gazu - to wydatek minimum 2500,- (tylko sekwencja do mk4) + droższe przeglądy, serwis instalacji i ogólne je*anie się. Jak nie lubisz sobie pogrzebać przy samochodzie to odpuść gaz, no chyba że samochodem chcesz jeździć przez najbliższe 10 lat, w co wątpię. Przy założeniu, że kupisz Golfa na 3-4 lata - nie opłaca się.
Ponadto musisz też pamiętać, że silnik musi złapać trochę temperatury zanim przejdzie na gaz - powiedzmy przejedziesz 1-1,5km na benzynie - czy przy pokonywanych przez ciebie z reguły dystansach to duża część?
Offline
Kajor napisał:
Przy takich przebiegach chyba nie opłaca ci się wstawiać gazu - to wydatek minimum 2500,- (tylko sekwencja do mk4) + droższe przeglądy, serwis instalacji i ogólne je*anie się. Jak nie lubisz sobie pogrzebać przy samochodzie to odpuść gaz, no chyba że samochodem chcesz jeździć przez najbliższe 10 lat, w co wątpię. Przy założeniu, że kupisz Golfa na 3-4 lata - nie opłaca się.
Ponadto musisz też pamiętać, że silnik musi złapać trochę temperatury zanim przejdzie na gaz - powiedzmy przejedziesz 1-1,5km na benzynie - czy przy pokonywanych przez ciebie z reguły dystansach to duża część?
sorki ze hamsko wyjde z odpowiedzią , ale nasówami się jedna : Niech kupi z gazem
Offline
co do TDI w gazie takie moje zdanie po cholere gaz do diesla nie dość że drogie to i malo opłacalne a diesel oszczędny
Offline
Pewnie bardziej "sztuka dla sztuki", chociaż może jak ktoś robi po kilkaset tysięcy kilometrów rocznie, to jest to opłacalne. Tylko wtedy prędzej siądzie silnik i całe auto, niż zwróci się to przedsięwzięcie...
Offline