Golf 4 Klub Polska
Witam. Jaki silnik waszym zdaniem jest dobry, lepszy, najlepszy, mało awaryjny? Przymiarzam się małymi krokami do kupna czegoś mocniejszego... interesuje mnie benzyna z sekwencja... chciałbym usłyszeć opinie o 1.8T, 2.3V5 oraz 2.8V6
Offline
2,3 v5 podobno mają problemy z zwieszeniem silnika. Ciężko wyważyć 5 cylindrowca i podobno szybko poduchy silnika padają. Piszę podobno bo nauczyłem się że jak wierzyć w sprawach aut to tylko swojemu doświadczeniu a takowego z tym silnikiem nie mam 1.8T- mało kto się skarży jednak ja uważam że gaz i turbo to nie jest dobre połączenie i jak gazować to tylko wolnossący. Każdy ma swoje zdanie co do tej teorii ja jednak do turbiny bym gazu nie wrzucił o 2.8 nie mam kompletnie pojęcia
Offline
Można zagazować turbodoładowany tylko trzeba z głową dobrać instalacje- gdy jest nieodpowiednia to mieszanka podawana jest zbyt uboga i uszkodzeniu mogą ulec tłoki i zawory.
Offline
bardzo przemawia do mnie 2.8V6 jeszcze 4motion ale podobno zawieszenie jest takie jak przy 1.6 i 2.0, a silnik jest dużo cięższy od tych jednostek także szybko części lecą do wymiany... zależy mi na tym żeby go zagazować, a najlepiej kupić już z gazem narazie się przymierzam i czytam, szukam na co zwrócić uwagę a oznaczenie AGU silnika 1.8T czym się różni od innych?
Offline
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191052 to są opisane różnice w budowie
Offline