Golf 4 Klub Polska
Mam gofra 4 1.6 AZD 16v z plastikowym kolektroem. Mówwi się, że w tych silnikach nie warto wstawiać lpg, ponieważ droga będzie eksploatacja. Mam 2 wyjścia sprzedać go i kupić diesla lub wstawić gazik. Jeździ już 4 lata po wymianie tylko zaweichy i płynów, świeć i powodó by go oddać nie mam. Dlatego pytanie co i czy wogóle wstawiać lpg. Rocznik gofra 2002. Przebieg i historia pewna wyciągnięta z salonu.
Co się psuje w instalacjach lpg?
Offline
aż jutro sprawdzę bo ja mam chyba plastikowy a co do gazu to ja mam STAG 4 już ponad dwa lata i spalanie w granicach dychy na setkę,ja miałem raz wymienianą przepustnicę bo się rozszczelniła ale to w ramach gwarancji
Offline
radiator napisał:
Mam gofra 4 1.6 AZD 16v z plastikowym kolektroem. Mówwi się, że w tych silnikach nie warto wstawiać lpg, ponieważ droga będzie eksploatacja. Mam 2 wyjścia sprzedać go i kupić diesla lub wstawić gazik. Jeździ już 4 lata po wymianie tylko zaweichy i płynów, świeć i powodó by go oddać nie mam. Dlatego pytanie co i czy wogóle wstawiać lpg. Rocznik gofra 2002. Przebieg i historia pewna wyciągnięta z salonu.
Co się psuje w instalacjach lpg?
Bez pisania..Warto.. Zrobisz 10tys km i juz kasa zwróci się..
Diesel?? Nigdy ..Jest dobry bo malo pali tylko tyle;) Jesli bedziesz musial cos wymienic w nim to bedziesz zalowal... W benzynie kupisz uzywany silnik za 400-500zl a w dieslu glupiego turba ,dwumasa czy pompy wtryskowej nie kupisz w tej cenie.. Tylko nowe po 2 tys zl..Ojciec ma golfa 1.4 60tys na gazie ,gaz kosztowal go 1500zl zwykly prosty.. Nigdy nie wymienil glupich chociazby kabli od swiec..Powaznie..I jezdzi do tej pory;) Kolejny znajomy sekwencyjny gaz 150tys na gazie.. I bez awarii..I ten koles ma jedno zdanie .Benzyna ,zagazowac i latac ile sie da..A teraz dziekuje za wysluchanie...co bedziesz chcial to zrobisz..Twoja kasa . Ahaa od wczoraj wrocilem z DE w tygodniu zakladam sekwencyjny gaz do mojej bory cena ok 2500zł ,zrobic raz a porzadnie Nie chce zwyklego gazu to nie golf 3 wkoncu tylko nowsze auto..Tym bardziej ze bede jezdzi nim dlugo..I obliczylem ze po 11tys km 2500zł na paliwie mam zaoszczedzone czyli koszty zalozenia instalacji.Dobranoc
Offline
Brodzins napisał:
To ja się podepnę trochę - a jak to się ma w 1.6 SR?
Oczywiście każdy gaziarz mówi mi że to ideał silnik do lpg....
Szczerze nie wiem ale idealny silnik jest 2.0 8v bardzo fajny silnik. Wgl 30km od mojego miasta jest firma która zakłada instalację i żeby Cię nie skłamac na własne oczy widziałem jak byłem spytać o koszty założenia że stoją tam bmw audi gdzie niemcy oddają nowe auta do tej firmy:) i ja też tam będę oddawał. Nie każdy zna się na założeniu. A ta firma jest pewna bo ojciec w niej zakładał i nic najmniejszego nie robił . Wiadomo przeglądy wymiany filtrów to normalne
Offline
Mam punto 1.2 z gazem... i przejechane na lpg ma około 230.000. Przy 200.000 wymieniałem pierścienie tłokowe.
Jeśli chodzi o założenie instalacji też mam dobrych gości - ileś aut znajomych u nich było robionych i wszystko śmiga.
Bardziej mi chodzi o to jak ten mój 1.6 sr będzie się zachowywał po założeniu gazu. Teraz jest wszystko ok.
Offline
Brodzins napisał:
Mam punto 1.2 z gazem... i przejechane na lpg ma około 230.000. Przy 200.000 wymieniałem pierścienie tłokowe.
Jeśli chodzi o założenie instalacji też mam dobrych gości - ileś aut znajomych u nich było robionych i wszystko śmiga.
Bardziej mi chodzi o to jak ten mój 1.6 sr będzie się zachowywał po założeniu gazu. Teraz jest wszystko ok.
230tys na LPG?? dobry wynik to Tobie zwrocilo sie to chyba 20razy ponad zalozenie instalacji
Offline
Wczoraj poszedłem sprawdzić dokładnie - bo od roku żona jeździ puntem ( jest 243.000).
Remont 40 tysięcy temu kosztował mnie 800zł...
I 2 lata temu homologację butli robiłem bo 10 lat minęło to jakieś 300zł można doliczyć...
Oj zwróciło się
Offline
Brodzins napisał:
Wczoraj poszedłem sprawdzić dokładnie - bo od roku żona jeździ puntem ( jest 243.000).
Remont 40 tysięcy temu kosztował mnie 800zł...
I 2 lata temu homologację butli robiłem bo 10 lat minęło to jakieś 300zł można doliczyć...
Oj zwróciło się
Wiadomo kazde auto musi miec juz jakis remont zrobiony jak przejechalo te 250tys km.. Normalne...Jeden szybciej sie zuzyje bo jezdzi tylko po miescie ,a za to drugi wolniej bo wiekszosci jazd ma po normalnej trasie ..Ja juz jestem umuwiony na 28 sierpnia na zrobienie
800zł? to i tak to jest nic..W innych autach typu Diesel za ta cene bys nawet dwumasa nie kupil:D a co dopiero remont silnika
Ostatnio edytowany przez kristo19921 (2014-08-20 09:23:45)
Offline
mesiu20 napisał:
tylko kupowac 2.8 albo 1.8 t i zagazowac:D
Z tym to nie prawda..Kazdy gazuje to co chce ..Ale wiadomo lepiej na wiekszej mocy gaz wlozyc jak kto woli;p
Offline
Ja powiem tak....jeśli masz dobrego gazownika który potrafi to naprawdę dobrze wyrególować i masz zamiar pośmigać troszkę tym autem to zakładaj i na nic nie patrz. Ludzie nie do takich aut zakładają gaz i nie patrzą czy ma 8 zaworów czy 24. Jak ma się coś zesrać to zrobi to nawet w aucie najlepiej przystosowanym do LPG autem.
Offline