Golf 4 Klub Polska
Zależy jeszcze jaki silnik - diesel / benzyna. Golf ma bardzo dobrą ochronę antykorozyjna, więc rdza może świadczyć że coś było robione z blacharką. Jeśli to TDI to kosztowne mogą być awarie sprzęgła - koło zamachowe dwumasowe oraz turbiny. Sprawdź czy wyposażenie elektryczne jest sprawne - klimatyzacja, centralny, ele. szyby itp. Zawieszenie jest bardzo trwałe i proste w budowie, więc tu nie powinno być kłopotu.
Offline
dokładnie obejrzyj łączenie błotnik-próg i pod nadkolem w tym miejscu. tam się lubi zbierać kupa syfu i działać rudy. poza tym jak koledzy wyżej...
Offline
Miernik lakieru i jazda .spradzaj kazde,miejsce .podnos wszystko;)
Offline
jeśli masz dostęp przez znajomego itp. do serwisu ASO VW warto sprawdzić po numerze VIN auto...tam mają historię jak było serwisowane itp. oczywiście jeśli było???....a jeśli dysponujesz gotówką też taką usługę ci wykonają pełen legal blacharz-lakiernik-elektronik-mechanik itp. prześwietlą furę...
tylko nieraz jeśli była jakaś usterka niema co ukrywać a dobrze została zrobiona może być nie do wykrycia....
Offline
Pompa Boscha VP44 najlepszę z klekotów
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Offline
Mam w domu jako drugie auto bore z takim silnikiem, ma przejechane ponad 300 tys. km. i nie ma wiekszych problemów z nim.
Offline
mój ajm ma 300k km, pewnie drugie tyle skręcone i ma się bardzo dobrze, oleju siorbnie sobie tam minimalnie, a ile mocy zostało po 14 latach od wyjechania z fabryki to się dowiem za tydzień lub dwa
ja nie wiem czego ludzie boją się pd, kumpel ma atd po chipsie, tłucze km i lata aż miło
Offline
Juz zamówiony, 90 km troche mało no, ale cóż może sie nie rozbije tak szybko ;p Rok 2000 w niemczech cena 9 tys +oplaty przywoz wyjdzie gdzies 12tys. Full elektryka esp i inne bajery. Kolor srebrny posiada pelna ksiazke serwisowa przejechane 280tys.
Offline
ESP ? w 90 KM ? :O tak ci sprzedający mówił ????
Offline
jak nie ma na lewo awaryjnych w jednej z dwoch zaślepek włącznika ESP to nie ma... zreszta w zadnej 90 nie było... dopiero od iluś KW były z tego co się orientuj,,, a praktycznie to chyba od 101 KM w góre było ESP
Offline
Generation to ogólnie niebieski środek.
Możesz zobaczyć na przykładzie aut naszych forumowych kolegów:
http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=1080
http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=8098
Offline
Odnośnie ESP, to samochody na rynek niemiecki od 1999 lub 2000 roku miały je w standardzie.
Offline
Za długo się zastanawiasz
Offline
Jednostki napędowe te same, zawieszanie identyczne, warto zwrócić uwagę na środek i wyposażenie bo to mają często gorszej jakości / bardziej ubogie od VW
Offline
tak spotkałem sie z opinią ze z aut ze stajni VAG np seat jest jakościowo najsłabiej wykonany w porówaniu do skody, vw, audi najwyżej... mówie tu o wnętrzu np,,, plastiki najpredzej i najbardziej skwierczą itp,,, a mnie to by do sząłu doprowadzało... jeździłem kuzyna IBIZĄ FL o matko porażka...
Offline
I co zdecydowałeś kolego ? Może zapodasz jakieś linki pojazdów które przeglądasz żeby sprowadzić
Offline
Albo może coś wpadnie Ci w oko od kolegów z forum którzy sprzedawają swoje...
Offline