Golf 4 Klub Polska
Na tym forum nauczyłem się już wielu rzeczy , przyszła kolej na następną
Wszystkim cierpliwym i pomocnym dziękuje .
Także do rzeczy .
Wiem , że z przodu tarcze mają wielkość 256mm
z tyłu nie wiem jak to wygląda
Mam silnik 1.4 trochę więcej mocy niż w serii ale hamulce dają mi bezpieczeństwo takie jak powinno , więc może utrzymać się na takim samym poziomie , teraz trzeba trochę zadbać o wygląd
Tak więc chciałbym nawiercane (nie wiem czy wentylowane bo się nie znam) i teraz też nie wiem jaki rozmiar na pewno trochę większe by było je widać ale by można było spokojnie jakieś 15stki na zimę wcisnąć , więc może 288mm ?
Myślałem o tarczach mikoda ale chętnie też wezmę pod uwagę wasze propozycję
No i przede wszystkim co wchodzi w skład takiego swapa ?
co bym musiał przy tym wymienić ?
Klocki zapewne ale na jakie to nie mam pojęcia
I jak wygląda sprawa z osią tylną ?
Tak więc pytania w punktach :
*Jaka wielkość tarczy by zmieściła się felga 15stka
*jaka firma tarczy by była nawiercana ale również bezpieczna (budżetówka najlepiej)
*co przy okazji wchodzi w skład wymiany tarcz na większe (najlepiej od razu na co dokładnie wymienić)
*Jak wygląda swap z tylnymi tarczami ? to samo co z przodu ?
Wielkie dzięki wszystkim za pomoc
Offline
I jak wygląda sprawa z osią tylną ?
Tu bym nic nie ruszał, szkoda zachodu
*Jaka wielkość tarczy by zmieściła się felga 15stka
288mm
jaka firma tarczy by była nawiercana ale również bezpieczna (budżetówka najlepiej)
Mikody bym odpuścił ponieważ lubiły się krzywić, założył bym coś lepszego typu ATE POwer Disc itp
*co przy okazji wchodzi w skład wymiany tarcz na większe (najlepiej od razu na co dokładnie wymienić)
Zwrotnice, jarzma, zaciski, klocki, tarcze
*Jak wygląda swap z tylnymi tarczami ? to samo co z przodu ?
J.W nie warte zachodu
nie wiem czy wentylowane bo się nie znam
Zakładaj tarcze wentylowane, bo inaczej w moment się przegrzeją i będzie po nich.
Offline
Gdybym zakładał ATE POwer Disc to napisałbyś jakie lub od czego najlepiej założyć Zwrotnice, jarzma, zaciski, klocki ?
Offline
Sorry, dokładnie nie chodziły mi o nawiercane tylko o nacinane
http://allegro.pl/listing/listing.php?o … fault-0905
Sam mam takie, tylko hamulce 280 mm i hamulce żyleta, wygląd wizualny dla mnie też ok.
Zestawy pasują pasują od Golf IV, Audi a3, Leona, Octavi
Offline
A coś nawiercanego możesz polecić ?
Słyszałem , że mikoda do najgorszych nie należy , a ja nie mam dużej i ciężkiej jednostki bym musiał mieć nie wiadomo co ;>
Może ktoś jeszcze inny może polecić jakieś nawiercane ?
Offline
Poszukaj jeszcze może tarcz firmy Zimmermann - słyszałem pochlebne opinie o nich. Bo tak to chyba tylko mikoda i Zimmermann robią jako takie tarcze nawiercane.
Offline
ok lukne , a wtedy jakie klocki z zaciskami najlepiej dobrać ?
Jednak najbardziej podchodzi mikoda , czytałem opinie i nie są takie złe , zimmerman są dużo droższe .
A jak to wygląda z tyłu ?
Czemu nie opłaca się bawić ?
tam jest mniejszy rozmiar niż 256 ?
Może chociaż opłacałoby się 256 mikody nawiercane wsadzić ?
Offline
Na tył idzie około 30% siły hamowania, więc jak się hamuje tył prawie że nie hamuje, więc pod względem skuteczności hamowania zakładanie na tył drogich nawiercanych tarcz jest nonsensowne.
Co do klocków to najlepiej ATE lub TRW.
Offline
Wjedziesz w kałuże i się pokrzywią
Osobiście może jestem zboczony na punkcie dopieszczania auta, ale nigdy nie kupował bym tanich ( = chińszczyzna) elementów układu hamulcowego
Offline
Załóż sobie na przód 288mm i na tył od golfa V5 IV 256mm ja mam tak w audi i super się sprawuje
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon tylko jakie na przód ?
Jakaś firma , konkretny model ?
Najbardziej marzą się nawiercane i jeszcze nacinane
Ale nie badziew , z drugiej strony budżet też nie duży więc coś pośrodku
Offline
Na przód chyba najfajniejsze Zimmerman bo i nacinane i nawiercane...
A na tył proponuje standard
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
właśnie szukałem zimmermana wierconego i nacinanego ale nie znalazłem , same wiercone i jeszcze nie znalazłem do golfa IV .
Może Ty gdzieś widziałeś ?
wiercone do golfa IV znalazłem ale bez nacinanych
Chyba jednak zostaje przy mikoda , większość osób piszę , że przy dobrze dobranych klockach 30tys to minimum bez usterek , a jakość hamowania co do ceny bardzo przyzwoita .
Tylko teraz nie wiem jakie dokładnie klocki dobre miałbym dobrać ..
Offline
Klocki ATE lub TRW tak jak pisałem i będzie Pan zadowolony
Te Mikody może nie będą takie najgorsze, tylko szybciej będzie klocki żreć i mogą bardziej pylić.
Offline
właśnie podobno tak nie pylą , no mogą trochę klocki zjadać ale jak nie sprawdze to nikt od nas się nie dowie
Oskar jestem , Panie Łukaszu
Offline
Hella Pagid z interteam.
Klocki Super i tarcze tak samo. Zrezygnowałem z ATE i TRW i HELLA według mnie Cenowo i jakościowo dużo lepsza od czołówki
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
W jakiej kategorii szukać Zwrotnice, jarzma i zaciski ??
Bo skoro moje nie pasują to nie wiem jakich szukać , od czego , do czego ?
Może ktoś pomoże ?
Będzie mikoda 288mm
i prawdopodobnie klocki Hella Pagid.
Pomoże ktoś dobrać resztę ?
Najlepiej konkret modele albo od razu linki z allegro lub innych serwisów
Offline
Offline
Może sprzedam Go na przyszły sezon co nie oznacza , że nie chcę teraz jeździć ładnym autem
Moje auto musi się prezentować , a nie koza
Lukker dzięki, już wiem czego szukać
Ostatnio edytowany przez xoskar24x (2014-09-15 21:26:18)
Offline
Witam na Forum!
Jestem tu nowy i mało jeszcze wiem o samochodzie. Szukam odpowiedzi na poniższe pytania i rozwiania wątpliwości.
Czy przy zmianie przednich tarcz z 256mm na 280mm (nie na 288) także trzeba wymienić zwrotnice, jarzma, zaciski i klocki?
Ile to może mniej więcej kosztować i czy taka operacja ma sens w celu zwiększenia skuteczności hamowania?
Czy są obecnie do tego jakieś gotowe zestawy dobrej jakości, czy trzeba kompletować samemu, ew. zdać się na serwis?
(Felgi mam teraz 15", oryginalnie były 14". Tarcze z tyłu: 232mm.)
Pozdrawiam
JKK
Offline