Golf 4 Klub Polska
Witam Mój Mk4 strasznie wolno się rozpędza, a jego prędkość max 120/130km/h. Na dodatek W rurze od przepustnicy znalazłem slady Oleju. Podejrzewam , że n75 jest ok. bo wymieniałem pół roku temu. Nie wiem jak N18. czasami jest tak, że się bardzo dobrze(nawet za dobrze rozpędza) ale na ogól po chili dostaje muła i zwalnia. Czy to może być przeładowane turbo??
Offline
Sprawdziłbym węże z podciśnień, może któryś przepuszcza. Jeśli całe to spróbowałbym zamienić zawory N75 z N18. Później można byłoby zobaczyć czy porusza się sztanga sterująca zmienną geometrią jeśli nie to zapieczone kierownice lub dziurawa gruszka choć u mnie ona się po prostu zablokowała. Ewentualnie jeszcze coś nie tak z przepływką.
Offline
wĘZE WYMIENIONE, SZTANGĘ OSTATNIO CZYŚCIŁEM I ŁADNIE CHOPDZI TAK JAK POIWNNA NA 1.5CM. zAWORY ZAMIENIE I ZOBACZĘ. pRZEPŁYWKA OKEJ, BO ZAMIENIAŁEM SIĘ OSTATNIO Z QMPLEM NA CHWILE, ŻEBY SPRAWDZIĆ CZY PRZEPŁYWKA ALE NIE , BO NIEZAUWAŻYŁEM ZMIAN, POZA TYM NIE KOPCI I NIE PALI WCALE MNIEJ. wIĘC OSTATECZNIE SPRAWDZĘ JESZCZE ZAWORY , A JAK NIE TO CHYBA DAM DO REGENERACJI BO NIE POKOI MNIE TEN OLEJ W RURZE OD PRZEPUSTNICY.
Offline
Też mam tam olej, nie ma go jakoś tragicznie dużo ale jest, próbowałem czyścić kilka razy ale dalej się pojawia w niewielkiej ilości. Odnośnie zaworu to też przerabiałem ten temat. Oryginał ściągnąłem i założyłem podróbkę pochodziło pół roku i padło, więc rozłożyłem stary oryginał wyczyściłem, poskładałem i już 3 miesiące hula. Słyszałem właśnie, że z podróbkami to różnie bywa. Jak masz dostęp to podepnij pod komputer i zrób logi. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz jak pracuje klapa przy EGR, czy się nie zawiesiła?
Offline