Golf 4 Klub Polska
Siemanko wszystkim, jestem tu swierzakiem ale nie mam już cierpliwości do mechaników więc postanowiłem zasięgnąć rad posiadających to auto.
Więc tak kupiłem to autko 3 tygodnie temu Golf 4 1.4 benza *99 no i się zaczęło że tak powiem. Na początku zaczął mi gasnąć na niskich obrotach np. przy
dojeżdżaniu na luzie, albo też przy ruszaniu, byłem z tym u mechanika powiedział że problem z prądem w alternatorze że wacha się raz 13v 14v 12v i że to może być przyczyną bo jak np. włączyłem nawiew to też mu obroty spadały.
Parę dni po tym zapaliła mi się kontrolka (ABS) a dzień po dodatkowo jeszcze hamulców (!) i pipczy przy starcie. Mechanik był pewny że to alternator daje zły prąd i komputer zaczyna wariować, więc wymieniłem alternator, prąd się uspokoił jest na stałym poziomie ale problem nie zniknął, więc mechanik stwierdził że to może być akumulator bo mam 44amp i może być za mały i go *gotuje.
Dzisiaj wymieniłem akumulator i nic, więc pojechałem dusić mechanika, przed wymianą tych rzeczy zrobił diagnostykę z której i tak nic nie kuma to wydruk:
CODE
00668 VEHICLE Signal
Voltage Outside
terminal 30 tolerance
CODE
01276 ABS hydraulic sporadic
pump-V64 outside
tolerance
CODE
00525 Lambda probe sporadic
signal
to low
CODE
01087 Basic setting
not carried out
CODE
01039 Coolant sporadic
temperature cannot
gauge sender-G2 be
checket at present
Może ktoś miał podobny problem bo nie wiem już za co się zabrać.
Offline
Błędy sporadyczne pompy ABS i czujnika temperatury, oraz czasem przebogacona mieszanka. Jakie masz odczyty temperatury chłodziwa na ciepłym silniku? Przydałby się pełny wyciąg logów z VAGa.
Skąd jesteś? Może ktoś z forum kto ma interfejs mieszka w twojej okolicy.
Offline
Niestety mieszkam w Manchesterze, więc lipa.
Offline
Zapomniałem dodać że na sprzęcie nie można było sprawdzić przepustnicy bo nie chciała się adoptować, wygląda na nową wymienianą ale nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie w tym przypadku.
Offline
Po tym że piszczy przy starcie i palą się kontrolki wynika, że pompa ABS może mieć już dość. Pojedź do ASO VW i oddaj na komputer, po czym wyślij skany logów na forum.
Offline