Golf 4 Klub Polska
siemanko, mam pytanie. Otóż...nakrętka maksymalnie skręcona do góry - czy goferek będzie obniżony o ileś mm/cm czy nie będzie żadnej różnicy i będzie jak na normalnym zawieszeniu?
Offline
Z reguły każde " sportowe " zawieszenie coś tam obniża więc myślę, że nawet na max skręconym w górę gwincie będzie troszkę niżej .
Offline
przewaznie odrazu 20mm jest nizej od seri
Offline
Nie będę zakładać nowego tematu !
Otóż, założyłem na tył gwint skręcony na max w dół i golf usiadł może ze 2 cm od serii ... jest twardy i efekt " ping ponga " jest ... amorek został na seryjnym odboju z 6 bałwankami ( taki był przez VW wypuszczony ) , czy jeśli zmienię odboje na krótsze to wysokość się zmieni ?? Znalazłem u Mapeta takie coś : http://www.mapet-tuning.com/sklep/klips … 6idol5mv47 czy wywalając stary odbój i zakładając coś takiego uniknę ping ponga ?? czy może zamiast klispów to : http://www.mapet-tuning.com/sklep/tylne … 6idol5mv47 ... no chyba że wystarczy uciąć moje stare o połowę
Offline
obowiazkowo krótsze odboje bo teraz siedzi na odbojach. mozesz swoje skrocic zostawic tylko dwa balwanki jesli sa nowe, bo jesli zuzyte to wymien od razu
Ostatnio edytowany przez Xaime91 (2015-04-20 16:43:17)
Offline
No właśnie są już zużyte mocno i czas je wymienić ... kupić te od Mapeta skrócone ??
Offline
http://www.mapet-tuning.com/sklep/odboj … 6idol5mv47 <-- te
czy
http://www.mapet-tuning.com/sklep/tylne … 6idol5mv47 <-- te
Które wg Was będą lepsze ??
Offline
ja jak mialem glebe w poprzednim aucie kupilem te cale czarne i sobie skrocilem
Offline
Dzięki Xaime91 , a po skróceniu nie miałeś ping ponga na tyle ??
Offline
i tak mialem bo byly niskie springi ze zwyklymi amorami, ale na gwincie zrobi sie taczka, chyba ze dobije az do odboju
Offline