Golf 4 Klub Polska
Hej,
Mam pytanko do Was, ostatnio idac na zlomowisku zobaczylem meganke 2 1.9 i ona ma ogromnego icka wygladajacego jak fmic.
Cena takiego icka to 90zł - bezcen.
Czy zakladajac ten intelcooler do siebie do Audi, wraz z orurowaniem ( przed chlodnica) a nastepnie zestrojenie ma jaki kolwiek sens ?
Bedzie roznica w jezdzie ? Podejdzie ?
Offline
Pod standardowe turbo nie ma sensu bo fabryczny icek da radę przy zwiększonej mocy na seryjnej turbinie...
Zmiana icka tylko i wyłacznie przy wydwjniejszej turbinie..
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-07-10 20:49:20)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
To w tedy ma sens Ale jechanie na korektę na seryjnej turbinie nie ma.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Hej,
W jaki sposob przymontować icka z przodu za przednim pasem, tak aby nim nie telepetalo i nie zostal zniszczony ? Sa jakies stojaki ,zeby mozna bylo bez rzezby robic ?
Offline
Robi się stelaż do belki przedniej np...
http://i724.photobucket.com/albums/ww24 … y/9690.jpg
Po prostu wąsy i mocujesz jak nie chcesz przerabiać połowy rzeczy. albo robisz stelaż i jest najbezpieczniej..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline