Golf 4 Klub Polska
Chrzanek napisał:
Dirko?
A nielepiej poszukać ory uzywki niz robić sztukaterie?? Niemasz pewności,ze taki bajer poskutkuje.
Offline
Audi i tak mnie &*@#^@ wiec juz widnieje z karteczka sprzedam - więc byle by chwile pojezdzic jeszcze :-D
Offline
Kane, oczywiście, że lepiej kupić Adrian zadał pytanie o jakieś specyfiki jakie znamy, no to mu napisałem. Wiem czego używają na warsztacie.
Nie sugerowałem od razu klejenia, tylko odpowiedziałem na pytanie kolegi naszego
Golf414, wiesz co? W tym przypadku podzielam Twoją decyzję, bo na prawdę z tym Audi przechodzisz tyle historii, że szkoda gadać.
Może to i lepiej, że sprzedajesz. Co chwile musisz coś w nim robić, co zrobisz to zaraz coś innego pada. Trefne te Twoje obecne Audi
Offline
Toś pocieszył kolegę
Zauważyłem ze odpowiedziałeś na zadane pytanie-ja zasugerowałem co innego.
Offline
A co tu pocieszać kane. Adrian wie o co chodzi i raczej nie szuka pocieszenia tylko bardziej nowego autka
No i Twoja podpowiedź dla mnie też jest lepszym rozwiązaniem
Offline
Chopaki mam pytanko. Zakleilem miche nie leci nic z niej, wpadlem w jobtwamac dziure i kolko od sprezarki klimy zaczelo chodzic i sie krecic ? Lotdefak ?
Offline
Sztukateria dziala. Klej trzyma lepiej niz nowa miska
Zaczyna się coś dziać. Szukam gwintu :-)
Po wakacjach wpadnie kolo + boczne listwy
Teraz czas na wymiane wahaczy, zalozenie gwintu (aktualne amory sa do wymiany dlatego nagla zmiana decyzji)
pare drobnostek sie znajdzie.
Tak że ten - Audi zostaje :-)
Offline
No to dobrze, że klej zadziałał, zawsze to kilka złotych w kieszeni Super, że udało się ogarnąć autko i nie trzeba sprzedawać!
Gwint już założony? Jak tak to jaki? O jakim kole myślisz? Pozdrowienia!
Offline
Hej !
Powiem tak na ten moment kompletuje wszystkie graty. Wyjezdzam na 2 tygi do Portugalii to musze odlozyc $ na ojro. Na manie jak wpadne to na piechote zobaczyc Wasze cudenka :-D
Gwintu jednak nie bedzie, nie chce taczki !
Wpadna springi -40 AP albo Supersporty :-) - juz sa upatrzone (czekam tylko na premie, jesli nie bedzie to po powrocie zakupie)
Felgi albo standard S-line 17" (nie chce wiekszych) , albo Monoblocki 17"
Do tego zamowilem juz icka od mondeo mk3 bedzie wpadal na front ala fmic
Szukam wiekszego turbo ( 454135-5009S albo 717858-5008S )
Wstepnie na 2 wrzesnia umowiony jestem na strojenie w TuneUp'ie.
Do tego jeszcze jak zostanie mi ojro z wyjazdu zaraz po powrocie zakupie rozporke.
Plany moze odlegle, mam nadzieje ze zaden wydatek nie wyskoczy w miedzy czasie. Oby szlo wszystko w dobra strone !
Offline
To lubię idziemy w moc !
Też jak się uda podciągnąć moc to będę się stroił w tune-up'ie
Offline
Ja bym zakładał albo gt2256 albo od passata BRD... Fmic proponuje zrobić z orurowanie z aluminium..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Roznica jakas miedzy tym turbo od bmw e46 3.0 diesel a alfy lybry 2.4 ? Te same oznaczenia a roznica w cenie przeszlo tysiac
oczywiscie chodzi o gt2256
Offline
Nie szukaj od BMW tylko od mercedesa ML270
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ok bede szukal
Pytanie, jako ze fabryczne zegary Audi sie psuja (nie pokazuje sie temp, przeklamane obroty, fis wylany, nie wiem ile mam paliwa) regeneracja kosztuje 4 stowki, uzywka tyle samo. A do Audi pasuja zegary od Passata b5fl. I teraz pytanie do Was czy by to pasowalo ?
Aktualne :
Czy pasowaly by te ?
Offline
na gołe oko widać , że ciężko byłoby je spasować xD
Offline
Jak potrzebujesz chromu to kup obramówki chromowe z allegro taniej wyjdzie pewnie , a i lepiej to troszkę wyglądałoby
Offline
Nie chodzi tu o ramki a o same zegary Te z Audi sa bardzo slabe, czesto fis sie przepala i ogolnie ja juz je 2 razy kalibrowalem i ciagle sie psuja. Te od Paska sa trwale a no i kosztuja 3/4 mniej niz te od Audi :-)
Offline
Jak da radę te od Passata wszczepić do Audi to modyfikacja warta świeczki. Skoro są trwalsze i tańsze to śmiało modyfikuj
Offline
Zakupy zrobione, zakupilem dwie maty STP silver 75x50 cm, GMS-01A 3mm oraz 1,5m2 maty do wygłuszenia komory silnika GMS-010B
Bedziemy wyciszac maske mojego klekota zeby ciszej bylo (niestety dopiero w 2 polowie sierpnia ) :-)
Fajnie macie w benzyniakach, ze mozecie dlubac w wydechach w dieslu nie ma najmniejszego sensu przelot. Robilem w leonie, tu nawet nie bede zaczynal bo gra nie warta swieczki :-(
Offline
golf414 napisał:
... no i kosztuja 3/4 mniej niz te od Audi :-)
Dlaczego tak jest?? Ostatnio będąc w aso na serwisie klimy sam z ciekawości sie o to zapytałem (kolega w pracy ma A3 TDI)-opdowiedz jest prosta.Mino,ze to jest jeden koncern,to marka AUDI jest marką premium i to z automatu powoduje taką a nie inną cene (porownywaliśmy ceny części do mojego axr i jego asz oraz ceny do np. SEAT'a).Panowie-masakra! Rożnica jest nawet do 80zł!!
Offline