Golf 4 Klub Polska
DANE OGÓLNE
Rok produkcji: 1999
Silnik: 1.8 Turbo AGU
Moc: 110 KW | 150 KM
Skrzynia: 5-biegowa
Rodzaj paliwa: Benzyna
Przebieg: W dniu zakupu 130,231km
Drzwi:3
Wersja: GTI
Wyposażenie
-tapicerka siedzeń "Bandchen"
-sportowe siedzenia Recaro
-siedzenia przednie z regulacją oparcia w odcinku lędźwiowym
-siedzenie pasażera z możliwością regulacji wysokosci
-składane siedzenia przednie "Easy Entry"
-kieszeń na tylnej części oparcia przednich siedzeń
-kierownica, osłona dźwigni zmiany biegów oraz dźwignia hamulca ręcznego pokryte skórą
-wstawki w desce rozdzielczej, pokrywa popielniczki i rączki do zamykania z drewna
-dwa uchwyty mocujące kubki w tylnej części konsoli środkowej
-składane oparcie tylnej kanapy
-podłokietnik ze schowkami z tyłu i z przodu
-uchwyty mocujące apteczkę i trójkąt ostrzegawczy w bagażniku
-dywaniki z przodu i z tyłu
-zewnętrzne listwy ochronne oraz klamki drzwi w kolorze nadwozia
-gniazdko zasilające 12V w bagażniku
-opóźnione wyłączanie oświetlenia wewnętrznego
Modyfikacje:
FELGI: LEXUS SC430 8J 18
OPONY: NEXEN N9000 215/35/18
DYSTANS PRZÓD: 30mm
DYSTANS TYŁ: 40mm
Zawieszenie: Gwintowane AP - przód skręcony do końca, tył wywalona regulacja + Odboje TA Technix
Plany
Wewnątrz:
Aluminiowe nakładki na pedały oraz podstopnica z Audi TT - Zrobione
Przełącznik świateł Polo 6R - Zrobione
Zegary Full FiS
Lampka W8
Kierownica od Golfa mk7 - Zrobione
Kratki Nawiewu Bora - Zrobione
Pokrętło lusterek tuareg
Mieszek zmiany biegów audi s3 - Zrobione
Deska rodzielcza R32
Pozbycie się gumy z dekorów, plastików pod kierownicą i schowka - Zrobione
Skóry recaro, albo przeróbka obecnych na pół alcantare
Montaż climatronica
Chodniki GTI
Grzane fotele
Czarna podsuftika - w pracy
Zewnątrz
Ori grill ze znaczkiem czarnym - Zrobione
Znaczek tył ori czarny - Zrobione
Dokładka przód 25 Jahre
Dokłada tył 25 Jahre
Progi 25 Jahre
Wycieraczka tył mk5 - Zrobione
Listwa USA + obrysówki
Antena mk5
Ori lampy xenox czarne + podwójny kierunek
Lampy tylnie US lub pacyfic
Pomalowanie całego auta od zera - w pracy
Zdjęcia
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2016-07-23 11:38:39)
Offline
Ładny golfik a cóż to za patent z tylu na klapie ?
Offline
Przyjemny golfik tylko mnie w oczy bardzo razi ta lotka tylnej klapy i te wkręty widocznie, ktoś nie miał pomysłu na przymocowanie jej lub rdza wychodziła bolączka mk IV i poleciał po taniości. Przyklej jeszcze znaczek na klapę i jest malina
Offline
Patent z tyłu to była chyba próba jakiegoś tuningu, ale coś nie wyszło Planuję z tego co ktoś wykombinował zrobić coś takiego :
Jednak miejsce na znaczek zostawić i wstawić czarny. Co o tym myślicie ?
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-09-13 23:08:18)
Offline
Ja bym dał czarny znaczek taniej ci wyjdzie kolego , a co do tej lotki to właśnie tak powinno wyglądać jestem za
Offline
Tylko zastanawiam się w jaki sposób to zrobić czy na podstawie tej blendy da rade to zrobić żeby zrównać z klapą i pomalować pod kolor czy wybrać się do dobrego blacharza z pytaniem o to. Może jest ktoś na forum kto posiada takiego moda niech da znać. Co do czarnego znaczka, wpadnie. Przekonałeś mnie bo już zastanawiałem się nad zaszpachlowaniem tego
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-09-13 23:32:11)
Offline
Żeby zrobić coś takiego jak wrzuciłeś na zdjęciu wyżej to chyba trzeba tyłek zrobić al'a golf V
Nie wiem czy da radę tak ładnie to spasować ze zderzakiem, który mamy w mkIV, aczkolwiek do odważnych świat należy.
Po prostu tutaj te listwy mogą zepsuć taki efekt takiego clear'u na klapie i całej części.
Tak czy inaczej podziałaj na szybkości z tym, bo faktycznie mocno to osłabia wygląd auta
Autko b. ładnie się prezentuje, kolor jak najbardziej odpowiedni dla mojej osoby, ponieważ też taki posiadam.
Wnętrze całkiem konkretnie się prezentuje, jest alu na pedałach, 3ramienna kiera, drewno, półkubełkowe recaro.
Trochę dopieścić wystarczy i będzie cacy glancuś, kratki bora czy tym podobne rzeczy.
Jak wrażenia z 1.8t? Poprzednie autko to dość wielka kolubryna, więc chyba zadowolony jesteś z mocy, którą generuje 1.8t
Powodzonka w dalszych modyfikacjach i szerokości
Offline
Pierwsze co zrobię to właśnie zajmę sie ta klapą. Jeśli chodzi o moc silnika jakoś bardzo zadowolony nie jestem pomimo tego, ze jest tu tyle samo koni co w BMW. W BMW pamietam, ze ta moc była dla mnie już zachwycająca moment obrotowy był bardziej odczuwalny w BMW niż w Golfie. No ale nie porównujmy Golfa do BMW, w BMW silnik był jak połowa Golfa
Offline
Przez ciągłe myślenie na co dzień o planach nad Gofrem doszedłem w końcu do sedna sprawy Golf będzie Robiony w USA, a tym czasem nowe mody
Wewnątrz:
Pozbycie się gumy z dekorów, plastików pod kierownicą i schowka
Przełącznik Polo 6R
Kratki Bora
Zegary przerobione na R32 ramki ori od licznika passata B5 FL oraz wskazówki trzeba było coś wykombinować zanim znajdę zegary
Oraz idzie do mnie w paczce już mieszek z gałką od Audi S3, znaczek ori czarny na tył, antena mk5 ori i kierwonica od mk6
Post zaktualizowany
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-10-18 23:51:04)
Offline
Jakiś zarys się kształtuje, fajnie Ciekawi mnie kiera od mkVI, widziałem już takie mody w mk4
Aktualną 3-ramienną będziesz sprzedawał? Jak tak, to pamiętaj o mnie, bo mógłbym kupić.
Offline
Kierownicę będę sprzedawał i mogę ją dla Ciebie odłożyć jak coś, tylko jest on już w trochę złym stanie więc albo obszycie albo renowacja. Też mnie to ciekawi jak to będzie się prezentować na żywo
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-10-19 00:30:41)
Offline
Golfik fajny, ale odnośnie planowanych modów, idziesz drogą, którą ja bym nie podążył.
No ale wiadomo o gustach się nie dyskutuje.
Odnośnie kierownicy i zegarów, czy wiesz jak podłączyć poduszkę od golfa VI aby działała (nie tylko zgaszenie kontrolki)
Ponieważ ja się dość sporo naczytałem na ten temat i ostatecznie nie udało mi się potwierdzić, że poducha na 100% wystrzeli przy wypadku, dla mnie bezpieczeństwo > wygląd.
Co do zegarów od SE to super sprawa, ale aby znaleść full fis bez can to będzie ciężka sprawa.
No i ta lotka na bagażniku...
No cóż, rób, działaj i zaskocz nas.
Offline
Co do lotki na klapie zniknie to jak najszybciej i zostanie doprowadzone do porządku bo wygląda jak wiejski tuning. Co byś proponował na zmiany ? Jestem otwarty na propozycję Co do licznika okazało się, że can posiadam jednak liczniki są wrzucone bez cana więc problemu nie będzie. Kierownicę nie będę już Ja zakładał, a mój znajomy Kontrolkę zgaszę sam
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-10-19 01:54:39)
Offline
Plany zacne czekamy na foty i trzymam kciuki
Offline
Co do zegarów to są one od R32 czy jak, bo trochę do końca nie skumałem fajnie wyglądają, szkoda ze nie masz pół fisa, ale właśnie mam to samo i takie zegary już by mi stykneły
Offline
możesz zdjęcia z bliska tylnej dokładki bo nie wydaje mi sie ze to jest 25jahre
Offline
Jak wstawisz kiere od VI, gałkę od Audi, Radio jakieśtam (nie wiem co masz w planach), to się robi to takie bez ładu i składu w mojej opini.
Albo więc bym na twoim miejscu leciał w wygląd bardziej ku ori z kosmetyką, albo w styl golfa VI, czyli komplet tzn: kiera, gałka, radio, włącznik świateł,
by był jakiś motyw przewodni. Choć ja osobiście wolę ori, ale to tylko mój gust. Pamiętaj, że twój golf ma się tobie podobać.
Offline
TheBlues888 to w moim poście to sa plany, a nie co jest już zrobione.
Relativy, masz racje jeśli coś sie robi to raczej z ładem, żeby detale sie ze sobą nie gryzły. Oglądałem na angielskich forach golfy i jeden środek mnie zaciekawił i będę szedł w jego kierunku. Prezentuje sie bardzo ciekawie. W każdym bądź razie zobaczymy jak to będzie wyglądać czy na sile coś włożone czy raczej przykuwające oko
Offline
TheHouse napisał:
Zegary sa oem od golfa tylko sa zmienione tarcze, wskazówki oraz ramki. Niedługo będzie pół fis wiec jeśli będziesz chętny to moge je odstawić dla Ciebie
Hmm, dużo zabawy z tym było żeby ogarnąc tarcze i wskazówki? czyli środek cały jest od paska mam rozumieć? tylko jakby płyta została z golfa? No zależy ile tam byś chciał za te zegary to będę chętny
Offline
Tarcze zegarów były już w nim jak kupiłem, a Ja przełożyłem tylko ramki i wskazówki z paska tak jak piszesz Z ramkami było trochę problemów, ale jakoś to przeszło Pisz na priv to sie jakoś dogadamy
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-10-21 00:57:22)
Offline
TheHouse napisał:
... trochę pieprzenia ...
Trochę kultury pisowni
Offline
Każdemu może się wymsknąć, więc wybaczamy Jak ogarniesz tą klapę tył to zupełnie inny samochód będzie!
Offline
Zastanawiam sie czy dawać to do lakiernika czy właśnie kupić druga klapę w tym kolorze bo może by wyszło taniej o wiele :)
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-10-21 13:00:51)
Offline
Oczywiście, kupić tylną klapę, zwłaszcza, że nie wiesz jak obecna wygląda pod lotką (chyba, że wiesz), ale golfy lubią tam rdzewieć...
Tylko, że kupić klapę, której nie będzie trzeba malować, to wcale nie taka prosta sprawa. Każdy ci powie, że jest super, ale większość i tak jest do malowania.
Najpierw zdejmij tą lotkę i zobacz czy nie ma jakiś niespodzianek. Jak klapa będzie ok, to malować.
Offline
Klapę właśnie mam do kupienia u siebie w pobliżu, ale pod ta latka musi go niezle brać już rdza bo ona wychodzi już z pod tej lotki wiec nie wiem czy będzie opłacać sie malować, a poza tym byłby problem pewnie z przełożeniem lotki do drugiej klapy..
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-10-21 13:33:47)
Offline
O to nie, kupuj drugą klapę i ewt. ten zakup pomaluj jeżeli trafisz w dobrym stanie (blacharsko), bo jeżeli ta obecna w takim stanie to nawet nie ma co jej ratować.
Szybciej i taniej wyjdzie kupić drugą ori używkę, a że ciężko trafić w super stanie to fakt, ale można, kwestia poszukania konkretnego
Offline
Przyszedł właśnie do mnie mieszek od S3 od razu przerobiony i wstawiony Całkiem konkretnie się to prezentuje jednak mój tunel jest w opłakanym stanie i psuje efekt tego Poza tym trzeba odkładać pieniądze też na rozrząd niedługo. Nie wiem w jakim jest stanie, ale wolę wymienić i się nie przejmować, że coś się stanie Wiecie jakie są koszta ori rozrządu ?
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-10-21 16:11:08)
Offline
Gałka super, też mam taką u siebie, tylko bez ramki chrom (u mnie by nie pasowało, bo wszystkie dodatki mam w kolorze srebrnego alu).
Ale jak dodasz kierę, to powinno się to fajnie komponować. Co do tunelu, to jak masz połamany, to szukaj na szrocie w dobrym stanie.
A klapę faktycznie na śmietnik, co do lotki, to próbuj zdjąć, może się uda, wtedy sprzedaj, a jak nie, to się nie przejmuj, bez niej będzie lepiej wyglądać
Offline
Daszek musi być jak dla mnie jeśli maja być dokładki Jahre Z tym tunelem jest bardzo cieżko, rozglądam sie cały czas i nie moge znaleźć w dobrym stanie takiego zazdroszczę Tobie foteli recaro czerwonych, marzą mi sie takie
Offline
TheHouse napisał:
http://images66.fotosik.pl/1276/25a549bca7cdcfefgen.jpg
Przyszedł właśnie do mnie mieszek od S3 od razu przerobiony i wstawiony Całkiem konkretnie się to prezentuje jednak mój tunel jest w opłakanym stanie i psuje efekt tego Poza tym trzeba odkładać pieniądze też na rozrząd niedługo. Nie wiem w jakim jest stanie, ale wolę wymienić i się nie przejmować, że coś się stanie Wiecie jakie są koszta ori rozrządu ?
http://golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=12532
Aktualnie nie ma mnie w domu więc nie sprawdze Ci dokładnie w tym momencie ( jeśli masz inne oznaczenie niż AGU)
Ale u mnie za rozrzad do 1.8T AGU - > Ori INA z pompą wody INA -> 490zł. Ori INA z pompą wody Doltz -> 405zł.
Jeśli byłbyś zainteresowany zapraszam na priv :-)
Offline
Lotkę powinieneś dać radę zdjąć, poczytaj trochę w internetach o sposobie demontażu i na pewno sobie poradzisz, bo skoro ori to faktycznie szkoda wyrzucać
Offline
Offline
No no efekt zarąbiaszczy a oddawłeś czy sam? Jak sam to jak taki efekt uzyskałeś?
Offline
Offline
No,no-teraz kiera wygląda jak nowa mod na DUŻY plussss.
Offline
TheHouse napisał:
... Mod który jest robiony samodzielnie bardziej chyba cieszy niż ten kupiony ...
Dokładnie tak jak piszesz-to jest poświęcony czas/pasja
Offline
uuu, ładnie się prezentuje ta moja kierownica, haha Właśnie takie rzeczy najbardziej cieszą, własnoręcznie wykonane, popieram w 100%
Offline
Fajna ta kiera, a rączek Ci nie maże ?? W letnie upały to nie będzie puszczać?
Offline
Niee, właśnie wszystko jest git Póki co ręce czyste a jak w letnie upały będzie to już wypowie się Chrzanek hah Dzięki za opinię, a tak poza tym byłem dzisiaj u lakiernika za klapę krzyknął mi 400zl Chce ja jednak malować ze względu na daszek i szybę, która mam przyciemnianą wiec 15 listopada wpada wypłata wiec wpadnie gwint, ogarnięcie klapy, listwa us, dokładka Jahre na przód i pomyślimy co tam jeszcze będzie trzeba kupic, w każdym bądź razie w następnym miesiącu bedą duże zmiany
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-10-23 17:59:05)
Offline
Na bogato lecisz widzę plany podobne do moich heh A co do kiery to jakim wodynm robiłeś papierkiem? 1000 czy + / -?
Offline
Wczoraj zakupiłem ori grill ze znaczkiem czarnym i wywaliłem ten który był bez bo to raczej nadaje się na wieś tuning, a prezentuje się to tak
Dandusiek, do kiery użyłem papieru 1500 ale jeśli chodzi o te nierówności to Ja miałem tylko 2 takie Trzeba jakoś te nasze czarnuchy doprowadzić do porządku
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-10-30 01:11:05)
Offline
Siema wszystkim Myślałem nad lampami bo mi ringi jakoś nie pasuję i lecą na sprzedaż. Jakie lampy polecacie ? Myślałem nad takimi http://allegro.pl/lampy-reflektory-vw-g … 18370.html i takimi http://allegro.pl/lampy-fk-vw-golf-iv-9 … 90757.html Może posiada ktoś na forum takowe ?
Offline
Ja posiadam te DEPO drugie z soczewką i powiem ci że jestem zadowolony całkiem całkiem tylko pamietja że tam jest 2x H7 długie i mijania. Mały minus za te mijania że jak wrzucić żarówki jakieś tam zwykłe to troszkę słabo świecą ci powiem, bynajmiej u mnie tak jest, bo jestem uparty i kupowałem żarówki z niebieską bombką żeby było światło lekko niebieskie podchodzące pod xena, aczkolwiek nie znalazłęm jeszcze takich żarówek co by mnie zadowoliły , ogolnie to 9/10 fajnie kierunki się świecą, tylko musisz pomarańczową wrzucić
Offline
Mógłbyś podesłać fotkę jak świecą ? I na jakich żarówkach ? Może się skuszę na nie bo całkiem nieźle się prezentują u Ciebie
Ostatnio edytowany przez TheHouse (2015-11-05 23:36:45)
Offline
W aucie niedługo będzie robiona klapa, dokupiłem znaczek na tył czarny ori, lampy niedługo też zamawiam depo i golfina będzie szła na sprzedaż prawdopodobnie. Celuję w BMW 7 E38, ale jeszcze do przemyślenia wszystko
Offline
Jak chcesz się ładować w BMW i masz jakieś pytania wal śmiało, siedze w BMW od małego
I szczerze jak chcesz się ładować w serię 7 e38 to bez 12 000zł za zdrową serię nawet nie podchodź, do tego silnik minimum 3.5 bo wcześniej jest 2.8 a to tak średnio jedzie na taką budę, a broń Cię panie boże brać TDS'a bo w tej chwili nie dostaniesz w dobrej kondycji, ale to jak coś PW
Offline
Czyli powrót do korzeni Skoro aut na sprzedaż to nie inwestuj, sprzedawaj tak jak stoi
Offline
Witam wszystkich ! Dawno mnie tu nie było, a zmiany w aucie bardzo duże Dostałem olśnienia i auto ciągle jest robione.
Zmiany w środku:
- Kierownica MK7
- Licznik 1/2 Fis SE
Zmiany z zewnątrz:
- Koło od Lexusa SC430 18
- Dystanse przód 30mm tył 40mm
- Opony nexen N9000 nowe 215/35
- Lampy depo z czarnym środkiem. Okropne ringi wyleciały.
W następnym tygodniu zakładam zawieszenie AP oraz za jakieś 2-3 tygodnie maluję całe auto z zewnątrz + dojdzie pakiet 25 jahre i przelot. Plany są duże i w najbliższych miesiącach będzie ich bardzo dużo więc się przygotujcie
Zdecydowałem się doprowadzić auto do ideału. I powoli jakoś to idzie. Zobaczymy jak to będzie Chrzanek dał mi trochę motywacji hah
Wygląda to tak na tą chwile. Tylko nie krzyczeć, że koza Wrzucę fotkę jak ogarnę glebing
Offline
Nareszcie jakaś oficjalna aktualizacja! Kibicuję od samego początku
PS. Fajnie dać komuś jakąś malutką nawet motywację, ha
Offline
Trzeba coś zmieniać z instalacją poduchy w kierwonicy ? czy pasuje P&P
Offline
Auto wczoraj pojechało do lakiernika do Lubania na całe malowanie łącznie z kompletem 25 Jahre. Zmiany ostatnio jakie dokonałem:
-Gwint AP + odboje na tył ta technix
-Stabi S3 + łączniki od stabi do amorka
-Wywalona wycieraczka tył
-Czarny sufit w pracy
Przód jest skręcony do końca, ale mogę jeszcze wywalić helpery. Na tyle jest wywalona regulacja i siedzi na odbojach.
Auto jak wróci z lakiernika zostanie zrobiony przelot i wylecą okropne kominy.
Plany na obecną chwilę:
Środek:
-Navi MK7+ogarnięcie multifunkcji z kiery
-Skóry recaro, albo przeróbka obecnych na pół alcantare
-Montaż climatronica
-Chodniki GTI
-Grzane fotele
-Deska rozdzielcza pikowana
-Wymiana podłokietnika na ori
Zewnątrz:
-Emblemat GTI na przód
-Płetwa anteny MK5
-Wywalenie wszystkich zamków w aucie
-Lampy tył pacific albo US
-Podwójny kierunek na przód
-Woby w nadkola
Jeśli ogarnę całe auto z zewnątrz i wewnątrz to zabieram się za silnik. W planie jest modzenie obecnego lub swap na R36. Co uważacie za stosowne ?
Offline
Widzę, nie próżnowałeś i zmiany idą w dobrym kierunku. Choć ja bym się na takie felgi nie zdecydował, wg. mnie za ciężkie, ale widzę, że wiele osób idzie w koła w podobnym stylu.
Co to za ciekawa wersja kierownicy? Multifunkcja tylko z jednej strony? Pierwszy raz taką widzę i przyznam, że trochę to dziwnie wygląda, zawsze widziałem kiery z przyciskami po obu stronach.
Plany dalsze też masz bardzo fajne, choć z climatronikiem będziesz miał trochę zabawy, trzymam kciuki za projekt.
Offline