Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Witam ostatnio zaczęło mi coś hałasować w wydechu i jak się okazało to katalizator się rozsypał , mechanik stwierdził że wytnie i będzie ok .. jest wszystko w porządku , auto jedzie dobrze , hałasu nie ma .. tylko napis abgass werkstatt zaraz po odpaleniu auta . Moje pytanie jest takie , czy auto może wpaśc w tryb awaryjny , bądź może sonda dostać po dupie od tego ? nie wiem czy mój ma dwie sondy przed i za katem ... Auto jedzie dobrze wszystko ok tylko zapala komunijkat zaraz po odpaleniu ? przejmować się tym czy po prostu to jest informacja ze brakuje kata i mieszanka miałaby być inna ..
Offline
Auto ma dwie sondy a co ci wspawał zamiast kata
Offline
To tak Musisz jechać do magika wyłaczyć 2 sondę lub wspawać kata. Temat na forum wałkowany dużo razy...poszukaj
Offline
Dadziu napisał:
wyłaczyć 2 sondę
To da się tak ??
Kurde to i mój problem z katem by to rozwiążało ..
Offline
Nie da się wyłączyć. Trzeba oszukać sondę... studzienką... temat wałkowany na Forum.
Offline
Tez miałem ten problem musiałem kupić nowego kata ale czytałem ze można wyłączyć drugą sondę ale jest to koszt około 500 zł i musi być ktoś konkretnie obczajony bo jest to już grzebanie w sterowniku Pozdrawiam:)
Offline
mechanik mi powiedzial ze trzeba wyciac bo strasznie w nim dzwoni i zaproponował stru niewiem co robic.
Offline
pawel22, ad. pytanie 1: efekt będzie H... dosłownie i wielkimi literami... auto będzie głośne, początkowo rajcuje nawet, potem już tylko wkurwia...
Co robić ? Kupić nowy katalizator, zamiennik dobrej jakości, używkę... nie wstawiać strumienicy.
Wstawisz strumienicę, trzeba oszukiwać lambdę, kolejny koszt i kłopot. Zrobić raz a dobrze i kilka lat mieć choć z tym spokój... to moje zdanie.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-11-27 05:51:57)
Offline
Najprostszym sposobem jest wspawanie gniazda na sondę i wstawienie przedłużki ktora oszuka odczyt sondy. Jednym to pomaga innym pali się wywala błąd. Najmniejsze koszta są tego zabiegu
Offline
Dzięki za pomoc. pojade do mechanika i zobaczymy co on powie. Jaki to jest koszt kata? rozumiem ze musze stary zostawic w rozliczeniu?
Offline
A słuchajcie jakies trzy miesiace temu wymienilem pierwsza lamde check zgasł teraz znowu sie zapala bedzie sie palil dwa tygodnie podem zgasnie i tak w kolo spalanie wydaje mi sie ze jest wieksze gdy sie swieci. Czy to oznaka ze druga pada?
Offline
TataNka ma racje wspawać jakiś zamiennik dobry [ ok 600 zł] i bedzie ok a sprzedasz stary w skupie i sie coś zwróci
Offline
Spalanie raczej nie powinno wzrosnąć ,ale porady masz dobre wstaw z powrotem kata bo mogą być problemy tu masz link przykładowy z katami https://www.motointegrator.pl/szukaj/ka … ory-12113/ oczywiscie możesz szukać gdzie indziej np u tłumikarza w okolicy a jak swój sprzedasz to wyjdziesz + - 0 http://www.katalizatory-autowiejska.waw.pl/
Ostatnio edytowany przez jozef66 (2015-11-27 11:24:11)
Offline
Wytniesz kata, zgłupieje sonda... ( teraz zabawa ze studzienką... za długa za krótka... aby oszukać sondę ). Spalanie wzrośnie, jeśli obie sondy nie będą pracowały prawidłowo.
Usterka jednej to jak brak całkowity, ecu przejdzie w stan awaryjny...
Sądzę że cały wątek rozbija się o jedno... o kasę. Niestety te 600zł poleci.
Offline
Strony: 1