Golf 4 Klub Polska
Witam
Całkiem nie dawno padło w moim golfiku serwo objawy to twardy pedał jak skała i podczas wciskania syczenie, hamulce były ale trzeba było mocno naciskać, a ich reakcja była znikoma. Padło na wymianę, po wymianie serwo zaczęło pracować, wytwarza podciśnienie, ale pedał dosłownie wpada w podłogę mam wrażenie jak by serwo nie wywierało nacisku na tłok pompy hamulcowej dopiero kiedy z całej siły wciska się hamulec, czuć minimalne hamowanie które ledwo zatrzymuje toczący się samochód, auto nie ma całkowicie hamulców. Dodam że udało się wymienić serwo bez spuszczania płynu hamulcowego, więc raczej wykluczam zapowietrzenie układu. Czy jest to możliwe że nowe serwo jest za krótkie?? Co prawda poprzednie serwo miało numer 1J1 614 205 a teraz zostało wymienione na 1J1 614 106 serwa wyglądały identycznie i sprzedawca mówił że będzie pasowało.
Ostatnio edytowany przez TrewiS (2016-04-27 18:29:48)
Offline
Trzeba by to w etce skrosować.. Bo skoro przy mocnym przyciśnięciu tylko jest reakcja znaczy że pompa hamulcowa jest nie do tego serwa i odwrotnie.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Mam jeszcze jedno pytanie od czego są czujniki znajdujące się pod pompą hamulcową? jeden z kabli był połączony z serwem i oba łączą się w kostkę która została odłączona przez poprzedniego właściciela
rozglądam się i nie mogę zlokalizować miejsca z którego pochodzi.
Offline
Mam jeszcze jedno pytanie od czego są czujniki znajdujące się pod pompą hamulcową? jeden z kabli był połączony z serwem i oba łączą się w kostkę która została odłączona przez poprzedniego właściciela
rozglądam się i nie mogę zlokalizować miejsca z którego pochodzi.
Offline