Golf 4 Klub Polska
Będzie to moje pierwsze auto. Golf 4 rocznik minimum 2002. Silnik 1.6 pod docelowo instalację gazową. Omijam wszystkie modele z hakiem i szyberdachem. Może być jak najbardziej 3 drzwiowy. Najlepiej sprowadzony do rejestracji. Mam na to około 10-12 tysięcy.
Chciałbym zapytać doświadczonych użytkowników na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu ?
Wiadomo przed zakupem odwiedzimy stację diagnostyczną lub jakiś warsztat samochodowy. Może uda się dowiedzieć coś po numerze VIN w serwisie VW.
Poza szczegółowymi oględzinami na co zwrócić uwagę przy silniku benzynowym ? W ogóle rozpiętości w przebiegach są dosyć spore w ogłoszeniach jak na auta z rocznika 2002 i wahają się od 120 do nawet 200 tysięcy km. W benzynowych silnikach też cofają liczniki ?
Może ktoś poleci jakieś ogłoszenie ?
Offline
1) http://allegro.pl/show_item.php?item=58 … 15b9798110
2) http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol … 15b9798110
Te 2 prezentuje się świetnie. Poproszę o opinie.
edit: jeszcze
3) http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol … 15b9798110
4) http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol … 15b9798110
5) http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol … 15b9798110
6) http://allegro.pl/show_item.php?item=58 … be15bc135d
7) http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol … be15bc135d
8) http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol … 7a85518aa3
9) http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol … 7a85518aa3
Ostatnio edytowany przez kibolkks (2015-12-17 13:46:57)
Offline
A w 1.6 nie było tego problemu co w ibizach 2 fl? Chodzi mi o zamarzającą odmę podczas jazdy na krótkich odcinkach w zimę.
Znajomy pół silnika wymieniał w takim seacie .
Jak niemcy to tylko diesel heheh
Offline
Unikaj aut od handlarzy, to pierwsza zasada kupna auta, zwłaszcza w takim wieku jak golf IV.
Wszystkie na zdjęciach i w opisie są super, mucha nie siada, a w praktyce to naprawiany, lub składany z dwóch
powypadkowy złom. Jeżeli trafisz na egzemplarz bez uszkodzeń silnika (które są ofc ukryte) to tym jeszcze da się jeździć,
w innym wypadku drugie tyle zapłacisz za serwisowanie i naprawy samochodu.
I tak w benzynach liczniki też kręcą.
Szukaj auta od osoby prywatnej, zarejestrowanego, która go posiada parę lat.
Offline
Relativy napisał:
Unikaj aut od handlarzy, to pierwsza zasada kupna auta, ...
No nie zgodzę się do końca-dlaczego-prosta sprawa myślisz,że kupując od Polaka to 8 cud świata.Poczytaj dokładnie CAŁE forum jeszcze raz a zauważysz,że 1/4 użytkowników pakuje do swojego autka części jak najtańsze lub co bądź z angielskich rozbitków, Polskich szrotów itp.
Tylko proszę mi nie kontrować "nie stać mnie" , "mało zarabiam" ... bo to tylko dobra wymówka/bajerek.Stać Ciebie na autko to stać Ciebie na jego utrzymanie.Jak nie to rower, tandem, motorynka ( TataNka )
Offline
Czy ja mówię, że to są super auta? Nie, jak chcesz super auto to jedź do salonu, ale właśnie tu argument "nie stać mnie" jest najbardziej trafny.
Różnica między autem od handlarza a od prywaciarza jest taka, że możesz auto obejrzeć w realnych jego warunkach.
Gdzie było parkowane, jak wygląda w środku, czy jest zadbane czy nie itp. W komisie, wszystkie są wypucowane i każdy mówi, igła jak z salonu,
wady poukrywane tak byś nic nie zobaczył. A jak jeszcze taki komis ściągnął auto z niemiec, to masz gwarancje 3 rzeczy:
Przekręcony licznik, powypadkowa historia (lub poważna awaria) i naprawę po najtańszej linii oporu.
Polacam jeszcze zobaczyć wtedy pod konsolete, czy masz poduszki powietrzne czy tylko oporniki.
Sam z ojcem trochę aut już mieliśmy i trochę ich handlem się zajmowaliśmy i wiem jak to wygląda.
Najlepiej auto kupić jak już ma być używane za granicą. Albo lekko uszkodzone, albo po jakiejś właśnie awarii.
Ale w przypadku golfów już się to średnio opłaca, bo koszt sprowadzenia jest dość wysoki.
Więc najlepiej szukać od kogoś w kraju, kto jeździł.
Offline
Co powiecie o tym ogłoszeniu http://allegro.pl/vw-golf-1-6i-pacific- … 78818.html ?
Ostatnio edytowany przez kibolkks (2015-12-30 10:32:55)
Offline
Zdjęcia równo przerobione. Po takich zdjęciach ciężko coś z wyglądu ocenić. W środku nawet ładny koło radia trochu dekory powgniatane, po za tym trzeba jechać oglądnąć i bardzo dokładnie go oglądać z góry bo te zdjęcia podejrzanie przerobione.
Pozdrawiam Dadziu
Offline
*krzysiek555 zamarzająca odma zimą wystepowała w silnikach 1.4 a nie 1.6, 1.6 juz były dobre ale te 102 konne te 105 konne FSI na bezpośrednim wtrysku juz nie ;/
Offline
102 km silnik to SR Nadajacy się silnik do gazu.
105 km silnik to 16v Nie na dający się wogóle do gazu.
110 km silnik to FSI Nie na dający się wogóle do gazu.
Offline
Dadziu nie zgodzę się z tobą,miałem BCB 5 lat kupiłem w gazie, po roku zamontowałem nową instalację i zrobiłem na niej prawie 70 tyś i pewnie bym jeszcze zrobił jakbym go nie sprzedał.Ogólnie bardzo fajne i dynamiczne silniki jak na 1,6
Offline
Kupiłem temat do zamknięcia.
Fotki na szybko:
http://img24.otofotki.pl/obrazki/hh155_DSC08534.JPG
http://img24.otofotki.pl/obrazki/ws951_DSC08528.JPG
http://img24.otofotki.pl/obrazki/xx50_DSC08570.JPG
Offline
Konkret Z miłą chęcią zobaczę nowy temat z Twoim autkiem w dziale "Mój Golf"
Offline