Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich forumowiczów. Przedstawiam swoje auto:
Golf IV w wersji Highhline 5-drzwiowy.
Rocznik 1998.
Silnik 1.6 SR
Kod lakieru: LC6M
Wyposażenie:
- 4 el. szyby
- el. podgrzewane lusterka
- klimatyzacja manualna
- listwy nadwozia i klamki w kolorze
- kubełkowe fotele - tapicerka „Bändchen”
- składana tylna kanapa
- podłokietnik z przodu i z tyłu w tylnej kanapie
- uchwyty na kubki z tyłu
- kierownica trójramienna
- oryginalne fabryczne radio i zmieniarka
- ręczny w skórze
Auto posiadam od 28.04 i jest to auto przeznaczone na daily.
Plany:
- korekta lakieru zrobione
- regeneracja plastików wnętrza zrobione
- montaż nowych pokręteł nawiewu zrobione
- felga 17' Keskin KT1 8,5' + opona 215/40 zrobione
- oznaczenia z klapy out
- sprężyny obniżające
- montaż końcówek wydechu
- duże prawe lusterko
- zegary z fisem
- wycieraczka golf V
- audio
- kratki Bora
- daszek tylnej klapy
Wątek będzie stopniowo uaktualniany w miarę postępu prac.
Zapraszam również do śledzenia wątku mojego drugiego auta z grupy VAG - Audi A4 B5 http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?pid=96955#p96955 .
Ostatnio edytowany przez Gadzior (2016-05-17 19:18:38)
Offline
Witam na forum Wylizany golfer,ładny
Zapraszam do lukniecia mojego golfika http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=13597
Offline
Ładna zadbana seria Trochę dopieścić wystarczy, tak jak czytam Twoje plany i nic tylko się cieszyć z jazdy takim autem.
Audiolkę widziałem, więc na pewno tu nie będzie gorzej, wręcz przeciwnie. Pozdrawiam
Offline
Keskiny ładnie siadna,powodzenia w modach
Offline
Fajny kolorek i niezła baza, powodzenia z modami
Offline
No i się zaczyna!
Offline
Hej,
mógłbyś opisać proces renowacji, czym jak, czas itd.?
Pozdrawiam,
Victor
Gadzior napisał:
Kierownica przed i po renowacji:
Przed
http://images75.fotosik.pl/605/9f0012e4dadf970agen.jpg
Po
http://images76.fotosik.pl/606/d23dbde7247af80fgen.jpg
http://images76.fotosik.pl/606/3b44c97ddc934b98gen.jpg
Offline
Renowacja została przeprowadzona zestawem środków do tego przeznaczonych z Allegro. Koszt to ok 50zł. Najpierw zmywacz, który zmywa łuszczącą się i nietrwałą powłokę na kierownicy, następnie ewentualne zadziory oraz nierówności można przeszlifować papierem ściernym o gradacji 800-1000. Kolejnym krokiem jest odtłuszczenie dołączonym do tego środkiem bądź zwykłym zmywaczem no i można zacząć nakładać już pierwszą warstwę farby. Nakłada się ją zwykłą gąbką do naczyń lecz trzeba robić to ostrożnie aby nie zostawić grudek na kierownicy. Należy ją nanosić w sposób taki jak kobiety nakładają buder na twarz. Powinno się dać ok 4-5 warstw farby a odstęp między warstwami to ok 45min. Po nałożeniu wszystkich warstw farby najlepiej jest dać im porządnie wyschnąć przez noc. Kolejnego dnia nakłada się lakier również gąbka do naczyń. Są 3 rodzaje lakieru: mat, półmat oraz połysk. Ja u siebie zastosowałem półmat. Nakładamy również 4-5 warstwy lakieru z takimi samymi odstępami ok 45min. Na samym końcu po wyschnięciu ostatniej warstwy lakieru nawilżamy kierownicę kremem Nivea bądź innym tłustym kremem i czekamy aż się wchłonie a pozostałość wycieramy ściereczką i gotowe
Ostatnio edytowany przez Gadzior (2016-05-20 14:56:57)
Offline