Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich, na imię mam Piotr, no i nadszedł czas bym i ja zaprezentował swoją "Czwóreczkę". Za jakość zdjęć przepraszam ale większość była robiona telefonem, za jakiś czas sie poprawię i coś dodam lepszego. Proszę sie nie sugerować rejestracją, jestem z woj.pomorskiego, a dokładnie miejscowości Prabuty 20Km od Kwidzyna.
GOLF IV 1.9 TDI/GTI Exclusive
Marka: Volkswagen
Model: Golf 4
Wersja nadwozia: Hatchback 3D
Wersja: GTI TDI Exclusive
Lakier: LC9Z
Rok produkcji: 2003
Pojemność: 1896 cm³
Silnik: ARL
Moc: 150 kM
Skrzynia: manualna 6-Biegowa
Rodzaj paliwa: ON
Wyposażenie:
- Spryskiwacze reflektorów
- ABS
- ESP
- Podgrzewane przednie fotele
- Podłokietnik z przodu
- Regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
- Uchwyty do napojów z przodu i z tyłu
- Ori. alarm
- Ori. immobiliser
- El. lusterka
- El. Szyby
- Regulacja obu przednich siedzeń góra-dół
- Gniazdo 12V w bagażniku
- Trójramienna kierownica
- Przyciemniane tylnie szyby
- Podgrzewane lusterka
- Dzielona tylna kanapa 1/3, 2/3
- Centralny zamek z kluczyka
- Regulacja oparcia w odcinku lędźwiowym
- Podświetlane osłony przeciw słoneczne
- Regulacja jasności podświetlenia deski rozdzielczej
- Wykończenia drewno fortepianowe
- Climatronic
- 6x airbag
- Xenony
- Siedzenia kubełkowe
- Domykanie okien i otwieranie z kluczyka
- Światła do jazdy dziennej
- Podwójny kierunkowskaz
- Filtr powietrza K&N
- Tempomat
Plany:
[x] Emblemat GTI w grillu [już na swoim miejscu]
[x] Kratki nawiewu z bory
[x] Wycieraczka tylnia z MK V
[x] Żarówki wnętrza oraz tablicy Led
[x] Alufelgi
[x] Nakładki progowe
[x] Wymiana przewodów od turbo na silikonowe koloru czerwono/niebieski
[x] Wymiana siłownika maski na nowy, pomalowanie go na czerwono
[x] Wymiana przewodu od filtru powietrza na kolorowy
[x] Kolorowa osłona od filtra powietrza
[x] Wskaźnik doładowania
Zdjęcia:
Ostatnio edytowany przez piomalek (2017-03-22 19:59:16)
Offline
Dobry czarnuch i wyposażenia pozazdrościć
Offline
Ładnie się prezentuje, wyposażenie na duży plus
Offline
nieźle się prezentuje, silniczek na + oczywiście, no i szerokości i niezawodności życzę
Offline
Spoko Golfik, wyposażenie fajne fajne, ale ja mam skóry! hehe, ta sama wersja tylko mój w 110 AHF, ty masz za to xenona! Fajnie fajnie, szerokości. Wstawiaj gwinta
Offline
Dobra jednostka do podniesienia mocy.. Katalizator jest jeszcze?
Radio z tego co widzę to od Alhambry
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
D1ego Nie wiem z czego to radio ponieważ kupiłem od razu z tym radiem golfine.
Eizon Wiem że dobra jednostka do podnoszenia mocy, w ogóle nie łyka oleju i sam mechanik mówił że tylko go rasować. Co do Katalizatora ma na pewno ponieważ osoba od której kupiłem sprowadziła go i nic w nim nie robiła tylko właśnie radyjko wymieniane było z tego co wiem.
Offline
Jakbys jakies fibre turbo chcial to pw. I rob jak najszybciej no tu każdy w pakiety i gleby
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Powoli będę coś robił, ale fundusze mam ograniczone więc małymi kroczkami będę coś tam dłubał i modyfikował, w sierpniu na pewno kupie emblemat GTI i zostanie wymieniony płyn hamulcowy kupowany w serwisie, raczej też zakupie przycisk do podłokietnika bo jest wyłamany u mnie. Na razie nie ma konieczności wymiany klocków hamulcowych ale zastanawiam sie czy gdy nadejdzie taka konieczność nie zainwestować w ceramiczne klocki. Musze podłubać przy lampce z tyłu w podsufitce bo coś szwankuje i w popielnice z tyłu.
Ostatnio edytowany przez piomalek (2015-07-24 02:15:11)
Offline
Ładna jednostka Powodzonka w dalszych modyfikacjach i w pracy nad samochodem.
Offline
Do ceramicznych klocków potrzebne są specjalne tarcze. A jeżeli chodzi ci o klocki z domieszką ceramiki jak ATE to szkoda pieniędzy bo oprócz bardziej czystych felg efekt słaby. Lepiej brać markowe zwykłe klocki.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Emblemat GTI do grilla już doszedł i został założony, efekt jest
-Płyn hamulcowy wymieniony mechanik od razu poprawił mi klocki hamulcowe w prawym tylnym kole bo były źle założone.
We wtorek oddaje znów do mechanika golfine wymieniane będą:
-tuleje wahaczy bo obecne są popękane zostaną zastąpione tulejami firmy LEMFORDER
-końcówki drążka kierowniczego zostaną wymienione na również firmy LEMFORDER
Nowe tuleje wahaczy jak i końcówki drążka kierowniczego dostałem od poprzedniego właściciela bo miał zapasowe nowiutkie.
Więc za części nie muszę bulić kasy tylko za samą wymianę.
A poniżej zdjęcie emblematu:
Ostatnio edytowany przez piomalek (2015-08-14 13:33:01)
Offline
23.10.2015r
Problem:
-od jakiś 2-3 tygodni przy 120kM/h odcina turbinę
Sprawdzone:
-przepływka (umyta) [OK]
-zawór N75 [OK]
-przewody turbo [OK]
-gruszka [OK]
-kierowniczki turbiny [ZAPIECZONE]
Diagnoza:
-Po podłączeniu do VAGA, wyszło że turbina raz pompuje za dużo raz za mało, co wynikało z zapieczonych kierowniczek turbiny.
Działanie:
-Dzisiaj samochód odstawiłem do mechanika, czyszczona będzie turbina i EGR. Mam nadzieje, że to tylko było powodem moich problemów.
Inne:
-Mechanik stwierdził, że trzeba dolać olej do skrzyni biegów.
-Proponował mi zaślepienie EGR-u, nie zgodziłem sie.
-Siłownik od maski już powoli zbliża sie do wymiany. Nowy już zakupiony, jeszcze tylko pomalować go na czerwono.
-Planuje w niedalekim czasie wymianę przewodów od turbo na silikonowe czerwone.
Po odebraniu auta podzielę się stwierdzeniami czy pomógł zabieg czyszczenia turbiny.
Ostatnio edytowany przez piomalek (2015-10-23 22:27:44)
Offline
Miałem to samo turbo do czyszczenia i będzie ok
Offline
24.10.2015r
Dzisiaj odebrałem swoją Golfine, problem został rozwiązany. Powodem moich problemów były zapieczone kierowniczki turbiny, na zdjęciu jakie mi pokazał mechanik widać było jakie są zasyfione całe.
Offline
Offline
Ktoś kisił ogóra jak w 150km stanęło turbo
Rozrząd jaki koszt?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Koszt rozrządu to 549 zł
Pompa wody gdy zwrócimy starą oryginalną to 219zł
Razem: 768zł
Po rabacie 10%: 691,20zł
Na zdjęciu nie ma ale w zestawie jeszcze są dwie nakrętki.
Offline
W miarę fajna cenka jak na ASO, to fakt z tymi pompami oni chcą na zwrot i jest taniej. Działaj działaj sezon nie daleko!
Offline
Jakoś zimą zaświeciła mi sie kontrolka ESP, ostatnio pojechałem na podłączenie pod kompa. Diagnoza: nie działa czujnik skrętu, nic nie pokazuje gdy sie kręci kierownicą. Dzisiaj odstawiam auto do mechanika, zobaczymy czy sie da naprawić czy konieczna jest wymiana.
Offline
Naprawa poprzez wymianę ;p
Co do rozrządy dla mnie kosztuje ok 550zł z pompą
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
1. Mechanik stwierdził, że do wymiany jest taśma, dzwoniłem do ASO tam za cały komplet bo samej taśmy się nie kupi zawołali 1515zł. Znalazłem i zamówiłem już używaną, czekam na dostawę i zobaczymy czy to pomoże.
2.Jutro wymiana oleju i filtra oleju.
Ostatnio edytowany przez piomalek (2016-03-15 18:19:45)
Offline
16.03.2016r
Czarnucha odstawiłem do mechanika:
1.Wymiana Filtra Oleju (Filtr oleju MEYLE, u mnie jest sam wkład) -20zł
2.Wymiana Filtra paliwa (Filtr paliwa MEYLE, u mnie cała pucha z uszczelkami) -50zł
3.Dolanie Oleju do skrzyni biegów (Olej kupowany w ASO) -109zł/1L
4.Wymiana Oleju w silniku (Olej Valvoline 5w30) -120zł/4L
Ostatnio edytowany przez piomalek (2016-03-17 11:51:17)
Offline
Wczoraj po odpaleniu zaczęła mi migać kontrolka od świec, byłem u mechanika błąd czujnika hamulca. Na razie sie to nie powtórzyło więc nie wymieniam, ale w niedalekiej przyszłości pewnie będzie trzeba.
Doszła do mnie już taśma skrętu
Jutro wymiana, zobaczymy czy to załatwi problem ze świecącą sie kontrolką ESP.
Offline
18.03.2016r
Taśma czujnika kąta skrętu airbag wymieniona, kontrolka zgasła więc udało sie rozwiązać problem.
Dzisiaj rano jak pojechałem do miasta powtórzyła się sytuacja z migającą kontrolką świec, przez cały dzień to sie działo.
Umówiłem się z mechanikiem na jutro na wymianę czujnika stop pedału hamulca, najlepsze że mechanik po wymianie taśmy od kąta skrętu odstawił mi samochód, jak później pojechałem do miasta już nie mrugała mi kontrolka od świec, nie wiem czy ta kontrolka mogła migać z powodu rozwalonej taśmy kąta skrętu.
Jutro mimo to pojadę do mechanika niech sprawdzi mi ten czujnik, przeczyści mi styki, że chyba jutro powtórzy sie sytuacja.
Przyszły mi dzisiaj przewody sylikonowe do podciśnienia, jedyne co mnie ciekawi to jak się będą zachowywać one bo są bardzo elastyczne. Ten czerwony przewód jest jak dla mnie trochę za jasny ale może inaczej to będzie sie prezentować pod maską.
Jutro wezmę się za podkręcenie linki od ręcznego bo trochę za wysoko mi łapie.
Co myślicie o założeniu catch oil tank??
Ostatnio edytowany przez piomalek (2016-03-18 22:24:23)
Offline
Przewody silikonowe są lepsze od tych gumowych, więc warto... dobrze, że są elastyczne. Zawsze dodadzą trochę efektu pod maską Powodzenia w działaniach!!
Offline
Przewody od podciśnienia wymieniłem w sobotę, jeszcze nie wszystkie bo muszę wykombinować zapięcia ponieważ przewody sylikonowe mają większą średnice i nie mieszczą sie w oryginalnych zapięciach.
Mam pytanie czy można gdzieś dostać te zapinki co są w czerwonych kółeczkach ale większe?? Na pierwszym zdjęciu i czy można dostać z drugiego zdjęcia ten
zaczep do wtyczki od zaworów.
Na zdjęciach nie widać, ale również zapięcia są tam gdzie przewód idzie do "akumulatora VAC" takie czarne czy da sie tam jakoś wymienić te zapięcia na większe??
Ostatnio edytowany przez piomalek (2016-03-20 21:47:37)
Offline
19.04.2016
Od dłuższego czasu wydaje mi się, że samochód nie ma takiego przyśpieszenia jak miał na początku.
Dzisiaj jeszcze raz przeczyściłem przepływke, przy okazji przyjrzałem sie pompie vacum.
Zauważyłem, że ktoś już kiedyś naprawiał w niej króciec.
Wygląda to na pierwszy raz jak by było to zrobione na jakąś taśmę i zapewne jakiś sylikon.
Mam do was jeszcze kilka pytań, pod spodem idzie przewód chyba od oleju i mam pytanie czy on powinien być taki napuchnięty na początku??
A drugi pytanie jakie do was mam do czego jest ta końcówka wychodząca z dolotu powietrza??
Offline
21.04.2016r
Wycieraczka od Golfa V dotarła do mnie, już jest na swoim miejscu i prezentuje sie dobrze.
Przy okazji okazało sie, że prawdopodobnie gdzieś sie rozłączył wężyk od tylnego spryskiwacza bo leci mi przy zbiorniku płynu, będę musiał go wyjąć ale to już ciężka sprawa. Do tego oczywiście cieknie mi z tyłu przy spryskiwaczu pod plastikiem.
22.04.2016r
Dzisiaj za to doszła do mnie zaślepka do EGR-a, jutro będę działał.
Offline
23.05.2016r
Zaślepka na swoim miejscu, stwierdziłem że samochód odzyskał swoją moc. Prawdopodobnie miałem coś z egr możliwe że albo sie przycinał albo było coś w nim rozwalone i ciągle wpuszczał spaliny albo w większej dawce nie wiem, ale stwierdzam że po zaślepieniu go samochód odzyskał swoją moc i to najważniejsze .
Offline
05.09.2016r
Witam w tak ponury dzień.
Już dłuższy czas temu głośniki znalazły się na swoim miejscu dystanse jakie dałem to 36mm, słychać poprawę dźwięku mimo że sa podłączone pod oryginale radio.
Możliwe że w przyszłości dojdzie jakiś mały wzmacniacz.
Od kolegi dostałem Nokie 6310, niektóre przyciski nie działają, lecz najważniejsze że działa odbieranie więc głośno mówiący przez radio działa.
W tym miesiącu planuje zakup używanej pompy Vacum, moja się poci i widać jest że jeden z króćców był już kiedyś "naprawiany". Wydaje mi się ze przez to możne brakować trochę mocy, bardzo możliwe ze brak szczelności. Przy okazji wymiany pompy wymienione zostaną również przewody do niej idące na nowe.
Offline
17.09.2016r
13.09.2016r Wtorek
Wymieniłem linkę od wewnętrznej klamki i już można otwierać drzwi po ludzku 8)
17.09.2016r Sobota
Byłem u mechanika została sprawdzona pompa Vacum daje dobre ciśnienie, co do braku mocy podejrzewana jest jeszcze przepływka, w poniedziałek zostanie samochód podłączony pod kompa.
Offline
Fajna opcja wyposażenia. Dobrze się prezentuje, tylko te ledy w zderzaku...
Offline
hayosar
Ledy w zderzaku są bo na krótkie trasy szkoda xenony zapalać, a zaraz gasić.
Aktualizacja
15.10.2016r
Tylna szyba została przyciemniona, troszeczkę odbiega od bocznych ale nie rzuca się to w oczy, jestem zadowolony z efektu.
21.10.2016r
Katalizator został usunięty 8) jednak skusiłem sie na ten zabieg.
Przy zmianie biegów, słychać jak jest upuszczane powietrze 8) specyficzny dźwięk ale idzie sie przyzwyczaić.
23.10.2016r
Ogólnie, powrócił problem z wpadaniem w tryb awaryjny przy 120km/h, za niedługo pójdzie do wymiany zawór N75 mam nadzieje, że to pomoże.
Offline
04.01.2017r
Dzisiaj doszła do mnie druga zaślepka do Egr-a, chce całkowicie wyrzucić tą rurkę harmonijkową pomiędzy Egr-em a wydechem.
Na święta od swojej lubej dostałem wskaźnik doładowania, niedługo zostanie on zamontowany, ale mam dylemat gdzie go zamocować czy na słupku (ale tam mam poduszkę) czy może koło słupka na stopce.
Offline
Sam cały czas obmyślam, gdzie umiejscowić zegar/zegary. Słupek odpada, bo mi się nie podoba, kojarzy mi się
to z czasami NFS Underground, albo jeszcze z czymś starszym. Może jakbym miał okazje na żywo zobaczyć, ale
ze zdjęć to w ogóle mi nie podchodzi. Kratki niszczyć to też tak nie bardzo, popielniczka może.. No nie wiem. Bo
na deskę rozdzielczą też montować nie bardzo i non stop szukam w internecie inspiracji
Offline
Włącznik świateł wywal pod spód(nad podstopnice) i zamontuj w miejsce włącznika, jest, albo był Bolf co miał takie rozwiązanie
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2017-01-05 19:50:34)
Offline
16.02.2017r
Środa 15.02.2017r
W środę wyciągnąłem ponownie EGR bo pierwszy raz jak został wyjęty, w internecie źle spojrzałem i nie w tym miejscu przewierciłem, gdy wkręciłem króciec do wskaźnika doładowania to zahaczał on o odmę.
Tym razem po wyjęciu zaślepiłem śrubką poprzedni otwór, na gwint dałem klej do gwintów. I w drugim miejscu zrobiłem otworek, nagwintowałem i również na klej wkręciłem króciec.
Ta rurka co wychodzi z EGR-a jest na razie zaślepiona śrubką, za jakiś czas będzie tam korek sylikonowy 8).
Czwartek 16.02.2017r
Egr został z powrotem wstawiony na swoje miejsce, nikt mi nie umiał odpowiedzieć czy można wywalić tą harmonijkową rurkę która przepuszcza spaliny do egra więc ją zamontowałem jak oryginalnie.
Podłączyłem na razie na krótko wszystko by zobaczyć czy wszystko działa, wszystko działa tylko wskazówka od wskaźnika drga, poczytałem i sprawdziłem, że musi być zwężenie, oryginalnie ma je trójnik dodawany do zestawu, szukałem w internecie czy jest taki dwójnik lecz nic nie znalazłem więc będę musiał w trójniku zaślepić jeden otworek. Po podłączeniu trójniku z tym zwężeniem problem ze wskazówką znikł więc będzie trzeba zrobić to jakoś ładnie.
W najbliższym czasie poszukam którędy najlepiej będzie pociągnąć przewód do kabiny, zamówię obudowę do zegara i wszystko zmontuje na pewno wstawię zdjęcie.
Będę również zamawiał Tasme Kaletniczą by poprowadzić czerwone paski w boczkach.
Mam do was również pytanie jak sie nazywa ta gumka której tu brakuje, zauważyłem że odkręciła sie śrubka i nie ma gumki tej mniejszej co jest z przodu pod spodem jest ta większa. Czy dostane to w sklepie czy muszę jechać na szrot??
Offline
19.03.2017r
Mam już "kubeczek" do wskaźnika, czekam tylko jeszcże na przewód ciśnieniowy i będziemy montować, trzeba będzie jeszcze przedłużyć przewody od podświetlenia.
W niedzielę wziołem się za wklejanie taśmy kaletniczej czerwonej w boczki. Na początku klejem polimerowskim ale długo to szło to w końcu superglu, szybciej idzie lecz mniej czasu na poprawki jest i nie wyszło gładziutko jak powinno. Z daleka ładne wygląda z bliska tylko widać nie doróbki za jakiś czas może pokusze się o wyrwanie i ponowne wklejenie, a póki co trzeba jeszcze z tyłu boczki okleić bo tylko przednie wczoraj zrobiłem.
Ostatnio edytowany przez piomalek (2017-03-20 08:42:21)
Offline
Musze przyznac ze mimo pospiechu jak napisałes wyszło naprawde fajnie. Odezwe sie w sprawie podpowiedzi
Offline
Oki odzywaj się 8) Najlepiej kogoś do pomocy zwerbować. Z tylnymi boczkami to chyba pokusze się gdzie nie gdzie superglu a tak to polimerowskim klejem na spokojnie powoli. A jak wyjdzie ładnie to wtedy walka z przednimi do poprawki, bo jak zacznę wyrywać może trochę się porwać materiał co jest na boczkach.
Offline
Ja to jestem zdziwiony, ze wogole scigales tapicerke. Ja jak u siebie robiłem ta bize, to nic nie sciagalem i od razu podkleilem kropelka. Wcześniej podocinalem na zagieciach oraz zwezylem, bo byla trochę za szeroka.
Offline
Zdejmowałem bo nie mam garażu ,a pogoda nie zachwycała a siedzieć w środku i to robić to trochę cieszko było by no i w domu wygodniej.
Offline
4.04.2017r
Witam
Jakiś czas temu wskaźnik doładowania zamontowałem na swoje miejsce, lecz kubeczek ze wskaźnikiem nie trzyma sie na taśmie dwustronnej, a nie chce przykręcać do tapicerki by nie porobić dziur, więc za jakiś czas wskaźnik pójdzie na słupek.
Po zamontowaniu wskaźnika wyszło, że turbawka dmuchała ponad 2Bary, ile dokładnie nie wiem bo wskazówka szła aż za skalę 8) Przez te przeładowywanie auto wpadało przy 120-140 w tryb awaryjny i odłączało mi turbawkę.
Poniedziałek 3.04.2017r
Zdecydowałem sie na czyszczenie turbiny, znajomy mechanik wyjął mi turbawkę, wyczuwalne było że kierowniczki od geometrii sie tną i chodzą z oporem, poniżej wstawiam zdjęcie jak ona prezentowała sie po rozkręceniu.
Po rozebraniu została ona wyczyszczona, (niestety nie zrobiłem zdjęć po czyszczeniu dla porównania), najpierw została potraktowana Mr Muscel w formie piany do piekarników, sadza po tym łatwo schodzi, później poszła w ruch druciana szczotka na wiertarce.
Gdy już została wyczyszczona, przyszedł czas na złożenie, po złożeniu ruch kierowniczek był bezproblemowy i w pełnym zakresie, teraz po pierwsze turbawka dmucha 1,7Bara, samochód nie wchodzi w tryb awaryjny, do tego nie ma dziwnego odgłosu przy zmianie biegów, przedtem był taki jak by upuszczało sie ciśnienie, teraz nie ma. Auto jest bardziej żwawe.
Gdy mechanik wyciągał turbo, ja zająłem sie wymianą zbiorniczka na płyn od wspomagania, bo poprzedni już przy kupnie auta miał urwany "uchwyt" i był klejony później już co chwile sie obrywał więc był "przywiązany" trytytkami do filtra paliwa. A że już z pół roku woziłem kupiony na szrocie w bagażniku to w końcu sie pokusiłem o wymianę . Przy okazji wyszło że do wymiany jest Tuleja wahacza przedniego z lewej strony bo już lekko porwana jest.
Podsumowując Poniedziałek:
-Turbosprężarka wyczyszczona [Pozbycie sie wpadania auta w tryb awaryjny]
-Wymieniony zbiorniczek płynu od wspomagania kierownicy
Ostatnio edytowany przez piomalek (2017-04-04 23:11:53)
Offline
18.04.2017r
Wczoraj przy powrocie z spottet, samochód zaczął klekotać. Podejrzenie poszło na "szklanki" , po zdjęciu pokrywy zaworów wyszło że do wymiany wałek rorządu i jedna szklanka.
Jutro zostaną wymienione wszystkie szklanki i wałek rorządu.
Offline
Hej. Pokaż zdjęcia zamontowanego wskaźnika jak masz obecnie.
A w słupek będziesz montował w taki specjalny dedykowany tzw. nakładka na słupek?
Czy masz inny pomysł na zamontowanie wskaźnika na słupku?
Pozdrawiam
Offline
Chrzanek napisał:
Hej. Pokaż zdjęcia zamontowanego wskaźnika jak masz obecnie.
A w słupek będziesz montował w taki specjalny dedykowany tzw. nakładka na słupek?
Czy masz inny pomysł na zamontowanie wskaźnika na słupku?
Pozdrawiam
Aktualnie mam wskaźnik włożony do kubeczka który się przykręca lub przykleja do deski rozdzielczej. Taśma nie trzymała a wiercić mi szkoda więc na razie leży na boku i jest zaczepiony stopką o kable w słupku. Już zakupiłem nakładkę na słupek ale będzie trzeba trochę podłubać bo tak nie podejdzie. Ale ja to trzeba czas mieć na razie do wymiany jak pisałem wałek rorządu i szklanki.
Offline
21.04.2017r
Czwartek 20.04.2017r
Wczoraj, zostały wymienione szklanki na nowe firmy INA, wałek rozrządu na firmy FEBI. Pod pokrywe zaworów poszła nowa uszczelka, oraz został wymieniony Olej (Valvoline 5W30) i filtr Oleju , miał zostać jeszcze wymieniony uszczelniacz wału lecz w sklepie dali nie ten co trzeba więc został założony stary na szczęście nie cieknie.
W jednej ze szklanek była dziura, a trzy następne już były wytarte.
Samochód już poskładany, jak na razie spokojna jazda by wałek sie dotarł. Nic nie klekocze, nie stuka wszystko jest dobrze, mam nadzieje że tak pozostanie.
Po niżej kilka zdjęć z wymiany.
Offline
09.06.2017r
Od dłuższego czasu w dwóch oponach uciekało mi powietrze, na tyle ze po nocy miałem 1-1.5bar. Wyszło że w miejscach starych kołków powietrze uciekało, tym razem zamiast kołków są łatki od środka i nie ma problemu.
Zamówiłem dzisiaj tarcze i klocki do tyłu, jutro mają być. Bo praktycznie brak ręcznego i tarcze w bardzo złym stanie oraz końcówka klocków. Jak jutro pogoda pozwoli (miejmy nadzieje) to się wezmę za zrobienie tego.
Offline
Witam
W poniedziałek zostały wymienione klocki i tarcze hamulcowe z tyłu na marki TRW. oraz gumki na tłoczkach, nasmarowane zostały również prowadniczy.
Ale jest problem bo jeszcze nie do końca zostały dobrze odpowietrzone hamulce, ale za niedługo zostanie to zrobione. Ponieważ pedał łapie dopiero przy końcówce.
Offline
Proszę o usunięcie tematu, auto zostało sprzedane
Offline
Mnie to zawsze dziwi dlaczego ludzie pozbywają się swoich golfów-zamiana na nowszy (lepszy??) model.
Offline
Nie, uderzenie i została sprzedany dla tego. Ogólnie jak będę chciał zakupić nowe auto, to jak najbardziej rozważam ponowny zakup Golfa IV bo bardzo mi się podobają te auta.
Offline