Golf 4 Klub Polska
Misiek_ napisał:
problem sie rozwiazal sprzeglo bylo do wymiany...
znaczy sie docisk ?
bo rozumiem że wymieniłes tarcze , docisk , łożysko . A chciałbym jeszcze się dowiedziec co było uszkodzone,,,?
Offline
:)tak wiem. Ale u mnie
wogole sie nie da pod czas
ruchu jak sie zatrzyma to
tak a i dodam ze jak jade
na 5biegu to slychac jak by
swierszczyki chyba cos
jest nie tak z gory dzieki
Offline
Cześć mam problem z moim golfem na wolnych obrotach albo przy zmianie biegów z 2 na luz gaśnie ciężko w to uwierzyć ale moja baba mówi ze jej gaśnie z 2 na 3 wymieniłem świece przewody. Wie ktoś jaka może być przyczyna co ewentualnie wymienić ?
Offline
tejot25 napisał:
Cześć mam problem z moim golfem na wolnych obrotach albo przy zmianie biegów z 2 na luz gaśnie ciężko w to uwierzyć ale moja baba mówi ze jej gaśnie z 2 na 3 wymieniłem świece przewody. Wie ktoś jaka może być przyczyna co ewentualnie wymienić ?
jedz na kompa bo mozemy celować strasznie a tam juz może być odpowiedż na ekranie
ogolem zle chyba zaobserwowałeś zjawisko , silnik ciepły ? zimny ? a może to po przegazówce na jałowym tez się dzieje ?
mozemy pogadać tak :
sprawdziłeś układ elektryczny ? sprawdz dolot powietrza
puzniej układ zasilania bo specjalnie więcej silnikowi do pracy nie potrzeba więc naprawdę nie ma sensu celować , wpierw sprawdz czy obroty faluja i zobacz kiedy dokładnie gaśnie potem udaj się na kompa ( 30 zł ) powiedz co sie dzieje i moze się coś dowiesz a jak nie to będziemy drążyć temat postawimy kilka tez a ty je będziesz eliminował , co o tym sądzisz ?
Offline
Sądzę że sie lepiej znasz na pewno ode mnie. Zjawisko silnik zimny ruszam wrzucam na luz gaśnie odpalam trochę go przegazuje gaśnie wszystko się zaczeło odkąd jest zimno w lato nie było żadnego problemu. Myślałem że to świece ale <pośladki>, wczoraj naładowałem akumlator i już trosze lepiej nie zawsze gaśnie spadają obroty do 300 i delikatnie sie unoszą ale nie gaśnie. Siedzę w Anglii i wiem co mnie czeka jak pojadę do mechanika będzie mi chciał wmówić bóg wie co i za ile . Dlatego muszę się wcześniej coś dowiedzieć. Pozdrawiam
Offline
więc ja polecam 1. przeczyścić przepustnice - instrukcje znajdziesz w sieci lub na forum
może byc ubrudzona olejem z odmy.... vw zaleca czyszczenie co 50 tyś , jesli nie zaadoptujesz powinna zrobic to po czasie sama , ale dopuki się to stanie obroty mogą byc zawysokie lub zaniskie ewentualnie falować . możesz mieć jeszcze problem z recerkulacją spalin , ale spokojnie narazie sobie to darujmy.
poszukaj pęknięc w plastikach dolotu - ja miałem z tym problem + syf na przepustnicy i objawy podobne jak u Ciebie , jak widać masz problem z obrotami na biegu jałowym , przy stosunkowo zamkniętej przepustnicy i tak zasysane jest powietrze , jesli jest syf to nam zaczyna wariować silnik Musisz też wiedzieć że ten silnik zawsze będzie nienajlepiej chodził na niskich obrotach i ogolem na zimnym . to taka pierwsza teza .
U mnie było tak na zimnym ze czasem gasł , i była brudna przepustnica , było zimno silnik dostawał więcej paliwa ,a dostawał mniejszą ilość powietrza , więc lambda widziała za bogatą mieszanke i skracała mi czas pracy wtrysku aż silnik gasł . też zauwazyłem to nagle i zakupiłem filtr paliwa itd ale to nie było potrzebne . po podpięciu do kompa okazało się iż jest zamało powietrza - nie było tak mało jak by mogło się wydawać bo łapał lewe ale i tak ...
http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=369 - możesz sam zobaczyć
w polsce czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja to 50-80 zł
a że ogołem Twoj silnik nie jedzie w niskim zakresie obrotow nie ma mocy to zawdzięczasz 16v taka juz charekterystyka silnika ale dzięki temu wyżej się kręci bo lepiej wypełnia wtedy komore spalania silnik który ma 2 zawory ssące .
Ja CI napewno nie obiecuje ze to jest powód mogłbym to zrobic jakbym go diagnozował na kompie , bo zdarza się że ludzie chcą czyścić przepustnice a okazuje się że to uszczelka pod głowicą bo i taki przypadek widziałem . Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez x50sr (2010-11-19 12:24:37)
Offline
ale jeśli to nic nie da to naprawde warto udać się na podpięcie do komputera.
ale przepustnice i tak na 90% masz brudną więc czemu by nie przeczyścić zwłaszczą że możesz to zrobic w warunkach polowych .
po jej wyczyszczeniu wiadomo że koników nie przybędzie , ale silnik lepiej/szybciej reaguje na naciśnięcie pedału gazu
Offline