Golf 4 Klub Polska
Witam jestem tu nowy i mam taki problem z silnikiem ajm 115 km. dzisiaj byłem u mechanika i zmierzyłem z min kompresje pierwsze trzy gary pokazywały ok 24 bary a na czwartym ok 21 bar ale po odkreceniu świecy na górnej części był olej. ustawił mi rozrzad bo był żle ustawiony i przekraczał norme ponad 3,8 a teraz ustawił prawie na zero według vaga i silnik pracuje gorzej niż wcześniej jest głośniejszy . wymieniłem tez przepływomierz na boscha i tez dalej przekracza norme cały czas pokazuje ok 500 a narma jest do 240. teraz nie wiem co robić. czy szykuje mi sie remont silnika???? a może macie jakiegoś bardzo dobrego i pewnego mechanika do tych silników w okolicy ślaskiego i małopolskiego?? PROSZE o pomoc!!!!
Offline
Zmień mechanika potem zacznij pisać.
Najpierw vag potem mechanik jeżeli program coś wykrywa. Jeżeli Ty najpierw mechanika odwiedzasz to powodzenia.
Rozumuję z tego co piszesz. Porgram Ci pokaże czy rozrząd źle ustawiony. Tak samo gary jaką komprechę bija.
Offline
nie
Ostatnio edytowany przez poolak2006 (2013-03-07 22:39:22)
Offline
Ściągasz obudowe rozrządu, klucz i krecisz wałem. Najlepsze dojście chyba od dołu do dolnego koła. Jak zajebiście ciężko idzie w pewnych momentach, nawet że nie chce przeskoczyć to jest dobrze.
A jak kręcisz swobodnie i w pewnym momencie lekko przeskoczy to komprechy nie ma. W ten sposób trzeba sprawdzić.I to sam na podwórku możesz zobaczyć.
Offline
to podałeś koledze fachową poradę ...
Offline
Ja tam się nie wgłębiam lie na którym garze mam.
Byłem kiedyś u mechanika powiedział że zajebista bo kołem przekręcic nie mógł to sie nie zabłębia co i ile i czego gdzie jest. Nie szukam dziury w całym. Przecieków nie mam więc problemów też nie.
Ale jeżeli olej był na świecy to mechanik powinien wiedzieć co robić w takiej sytuacji.
A zwłaszcza, że kompresję stwierdził już gdzie i ile.
Offline