Golf 4 Klub Polska
Witam
Od wczoraj mam bład przepływomierza a mianowicie 16485. A zaczęło sie od tego ze grzebałem przy czujniku temp i obluzowałem kruciec od pompy wakum i cisnienie było małe lecz go zakleiłem a bład przepływki został i teraz nie wiem czy kupić nową za ok 400zł czy szukać jezzcze gdzieś przyczyny. W czasie jazdy w bloku 003 wartośc przepływu wynosi 0 . Wydobywa sie również świst ok 1700 obr tylko nie wiem skad możliwe ze to turbina bo ciegna przy tych obrotach mam zaciagniete na max. Czy to możliwe ze przepływka poszła tak nagle czy to może cos innego ? Proszę o pomoc
Offline
JA bym najpierw spróbował skasować błąd i zobaczył czy się nie wyświetli. Po za tym sprawdź przewody w kostce od przepływki bo często się urywają, gniją itd.
A co do samego przepływomierza jak jest dobry to samo zrestartowanie silnika wystarczy czyli odpalić i zgasić samochód. A że błąd się będzie świecił nie znaczy że coś jest popsute tylko komunikuje kierowcę że coś się dzieje.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Kasowałem błąd 10- tki razy lecz nadal sie pojawia. Zauważyłem że gdy nie ma błedu w grupie 003 wartosc przepływu jest 0 a gdy wyswietli sie błąd wskakuje wartość 550 na stałe. Dziwne jest to ze ciegna od turbiny jest non stop zaciagniete na max na wolnych obrotach czyzby to miało cos wspólnego tym błedem. Pozdrawiam
Offline
No to jest akurat normalne bo to oznacza że turbina jest przygotowana do pompowania. gdybyś miał na odwrót to co innego znaczy że podciśnienia nie ma.
U ciebie jest wszystko dobrze. Jeżeli po odpięciu masz parametr 550 to znaczy że komputer postawia stały parametr a jak po podpięciu masz 0 a w rzeczywistości winno być 330-450 a wymagane zawsze jest 260 na wolnych. Masz popsuty przepływomierz i musisz zakupić nowy.
350zł taki przepływomierz nowy a jak mi oddasz stary to 50zł mniej. Bo za stary mam 50zł zwrotu.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Przepływke juz zakupiłem, za 300 Bascha z allegro. I tak miałem ja wymienic bo miałem jakas podrubke załozoną. Jutro sie przekonam czy wymiana pomoże. Pozdrawiam
Offline
Witam. Jak wogole powinna bys ustawiona sztanga od turbo po odpaleniu auta bo wczesniej nie zwracalem na to uwagi a teraz jest zaciagnieta na maxa, po zgaszeniu wraca do góry. Wczesnie wydawało mi sie ze grucha na postoju i po odpaleniu na wolnych obrotach były tak samo a dopiero po zwiekszeniu obrotów grucha ciagła ja w dół zwiekszajać cisnienie. Poprawcie jezeli sie myle. Pozdr
Offline
Przepływka wymieniona, auto odzyskało moc. Dzieki za pomoc
Offline
Plusa klikaj w tedy widać że pomogłem.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
na niskich obrotach sztanga turbiny ustawia sie na max doładowanie, czyli jest wciągnięta na maxa. Eizon co to znaczy "przygotowana do pompowania"? nie ma czegoś takiego. turbina działa od momentu odpalenia silnika.
Offline
Po odpaleniu turbina jest przygotowana do pompowania bo ma sztangę zaciągniętą.
Nie widzę w tym nic dziwnego i nic trudnego żeby się domyśleć o co mi chodzi.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
no to w którym momencie turbo jest przygotowane do ''pompowania''?
http://www.youtube.com/watch?v=AmASUCOYnkw
Ostatnio edytowany przez Waqa (2013-11-08 16:11:19)
Offline
W naszych TDI gdy sztanga od gruszki zaciągnie geometrie max do dołu. A upuszcza do góry jak widzi map sensor że napompowała tyle ile ma w programie. No nic w tym świetnego
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
" skrecik1991" Temat zamknąłem, zaczyna robić się niesmacznie.
JEŚLI WYRAZISZ CHĘĆ PONOWNEGO OTWARCIA TO NAPISZ NA PW I OTWORZĘ.
Offline