Golf 4 Klub Polska
tak jak w temacie,rozrusznik wyczyszczony i sprawdzony
nowy aku
pompa vacum sprawna
szczelny w 100% uklad paliwowy
ustawienie wałka rozrzadu na 0
przepływomierz sprawny
czujnik sprawdzany vagiem sprawny (różnica temperatur w granicach +/- 2-3 stopni)
zimny pali tak za 2 okreceniem rozrusznika ale ciepły o wiele dłuzej,pomaga niekiedy odłaczenie czujnika temp. ,słyszałem coś o nowych mapach startowych ale chciałem sie dowiedziec od fachowców czy to jest dobra droga...
podobna mozna zmienic dawke startową vagiem samemu ale tez nie wiem jak to zrobic,wszystko co znalazłem w necie było o pompach wtryskowych a nie o pompowtryskiwaczach
Ostatnio edytowany przez krzok (2014-08-10 08:58:57)
Offline
Dawka rozruchowa i sprawa załatwiona..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
a mozna to zrobic na pompowtryskach??bo na pompie wtryskowej tak ale niewiem czy PD takze...sprawdziłem dawke paliwa na wolnych obrotach na ciepłym silniku i wynosi 5,5 mg/R a dawka rozruchowa wynosi 19,1 mg/R czy to dobrze?
Ostatnio edytowany przez krzok (2014-08-11 19:53:10)
Offline
Ale twoja dawka nie ulega zmianie tylko elementy w pompo wtryskach ulegają zużyciu i wymagają dłuższego otwarcia niż standardowo.. w PD też się to robi.. Szczególnie w 2.0 16V TDi
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jakbyś miał MPPS << taki kabelek to mogę ci pomóc..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Polecam kupic. Koszt ok 100zl. A dawka 200 wiec 300zl za wszystko. A za mniej jak 400 malo kto robi.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ściągnij sobie VCDS'a, kup kabel z allegro za 30zł i gotowe. Zwiększenie dawki rozruchowej to 30 sekund roboty.
Offline
Skoro chcesz płacić 400zł za 30 sekund roboty to płać. Jak przyjedziesz do Gdańska to zrobię Ci to za 100zł.
A tak na poważnie, da się to zrobić tak jak napisałem, bo kolega u mnie to poprawiał w dokładnie takim samym silniku tj. AJM.
Ostatnio edytowany przez Crash (2014-08-12 19:23:02)
Offline
Cos slyszalem ze VCDS to potrafi. Tylko ze zakres jest 0-300 bardzo maly. Zeby to mialo rece i nogi nalezy zrobic w programie Hotstart a nie zmieniac parametry czyli oszukiwac podobnie jak odpinac czujnik temp.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
znalazłem opis jak to zrobic vagiem i ale tez zakres regulacji jest dosc niski , jednak zwiekszyłem troche dawka(tyle ile szło) i jest jakas poprawa mianowicie ustabilizowała sie ilosc obrotów rozrusznika przy odpalaniu,przedtem bywało tak ze nieraz 3 razy a nieraz i z 10 razy trzeba było krecic a teraz za kazdym razem nie wiecej niz 2-3 razy czyli jest poprawa, ale nie taka w pełni satysfakcjonująca...jade na wczasy teraz i później bede sie tym głowił co dalej
Offline
U mnie kolega to zrobił VCDS'em miałem dawkę ustawioną na 0 a teraz mam na 1,6mg, problem ustał od tego ustawienia :] polecam. Tak jak kolega mówił - zwykły kabel i VCDS'a sobie ściągnij. Ustawienie numerów w programie wyglądało u mnie następująco wg programu było 32768 a ustawiłem 32950 i wskazywało na 1,6mg. Nie wiem czy dobrze to ustawiłem ale problem znikł.
Offline