Golf 4 Klub Polska
WITAM, na wstępie dodam że nie jestem jeszcze posiadaczem modelu IV natomiast jestem zainteresowany konkretnym egzemplarzem z allegro.czy jest możliwość zweryfikowania przebiegu dopóki był serwisowany, po numerze vin, ( auto zakupione w kraju)?
Offline
grzes818 napisał:
WITAM, na wstępie dodam że nie jestem jeszcze posiadaczem modelu IV natomiast jestem zainteresowany konkretnym egzemplarzem z allegro.czy jest możliwość zweryfikowania przebiegu dopóki był serwisowany, po numerze vin, ( auto zakupione w kraju)?
W kazdym aso vw podadza wlascicielowi auta w pl jego historie w niemiec lub innego kraju eu-to jest "usluga" gratis pod warunkiem ze sprawdza go wlasciciel autka(ja sprawdzale swojego w dwóch serwisach i obie historie sa takie same).Nawet mozna poprosic o wydruk z jego historii.Chyba,ze ktos ma "plecy" w aso to nie potrzebny jest wlasiciel.
Ostatnio edytowany przez kane (2014-11-25 18:29:29)
Offline
No tak plecy w aso, coż właścicielem mam dopiero się stać, prześle link http://allegro.pl/golf-iv-salon-pl-osob … 56092.html
teraz sprawa czy to silnik godny uwagi.. ahh te dylematy
Offline
Rozumiem zaniepokojenie jeżeli kupujesz samochód zza granicy i tam jest napisane 1 WŁAŚCICIEL I JEDYNY, SERWISOWANY DO KOŃCA.
Zaś jak masz okazję kupić mkIV, gdzie właściciel pisze wprost, że jest pierwszym właścicielem samochodu, który zakupił w salonie, to jest naprawdę spoko jak dla mnie. Przebieg masz podany, skoro jest do końca serwisowany to też masz książkę i wszystko w niej wypełnione. Uważam, że jest to auto godne uwagi pod względem oryginalności i historii ponieważ jest to do sprawdzenia bez problemu. Gorzej jest jak auto pochodzi zza granicy, wtedy to już może być bajka. A w tym przypadku masz PRYWATNEGO sprzedawcę,a nie zwykłego mirka handlarza. Co prawda ostatni przegląd w autoryzowanym VW jest w 2007, ale uważam że to żaden problem. Czemu? Pracuję w firmie swojego wuja. Ma dwa VW, Transportera T5 i Craftera. Jednego i drugiego kupił jako używane ale z salonu. Czasem w salonach sprzedają używane samochody, które służą im w salonach jako transport, reklama itp itd. Na samym początku jeździł do ASO VW oczywiście i bulił niesamowitą kasę za te przeglądziki itp itd. Potem po prostu przeliczył, że się nie opłaca i przestał robić przeglądy w autoryzowanym ASO VW tylko zwykłe przeglądy. Moim zdaniem u tego Pana od mkIV, którego tutaj nam pokazujesz może być podobnie.
Jak masz możliwość to jedź i sprawdź ten samochód, obejrzyj, usiądź w nim, dotknij, przejedź się, a wtedy sam będziesz mógł coś więcej powiedzieć. Porozmawiasz z właścicielem.
Pozdrawiam, Chr`
Offline
Witam Kolego.
Kolego możesz się umówić z właścicielem ze podjedziesz do ASO z nim w celu sprawdzenia stanu technicznego pojazdu.
Koszt to koło 250 zł,ale będziesz miał sprawdzony stan techniczny,grubość powłoki lakierniczej i historię pojazdu.
Pozdrawiam
Duchu
Offline
rozumiem, fakt ze aso kosztuje, i robienie przeglądów po gwarancyjnych mija się z celem. jak natomiast oceniacie silnik 1.6 16v , dotychczas poruszam się Mk3 z nieśmiertelnym diseslem 1.9. 90km, jeśli chodzi o benzynę brak doświadczenia, silnik powinien współpracować z lpg, z tego co wiem z tym nie ma problemu, zużycie oleju, podobno pojawia się w tych silnikach, rozumiem 0,5l na 10tys. ale to pewnie zależy od danego egzemplarza. dziękuje za szczere zainteresowanie i pomoc.
Offline
Te silniki tak jak mówisz współgrają z LPG, tylko kwestia dobrej sekwencji, a nie od "Ryśka ze stodoły".
Co do oleju to prawda, lubi sobie wypijać ten egzotyczny płyn, co do ilości to różnie bywa. Każdy ma inaczej. Kwestia zużycia silnika, jazdy poprzednika (styl jazdy) etc.
Spalanie benzyny no to hm, 1.6 wcale nie jest taki oszczędny, no ale skoro pytasz o LPG to pewnie masz zamiar wrzucić sekwencję, więc nie mam co tu Tobie opowiadać o zużyciu benzynki.
Sam silnik jest jak najbardziej w porządku, nie ma czym poszaleć, ale wyprzedzić też masz czym skoro 105KM.
Z modyfikacjami nie ma co szaleć, oczywiście mówię o modach mechanicznych w silniku. Stylistyka oczywiście jak najbardziej na tak rzecz jasna
No pytaj dalej, to będziemy doradzać Tobie
Pozdrawiam.
Offline
co do benzyny to podejrzewam ze w mieście wypije z 10L. nie słyną z ekonomiczność, dokładnie sekwencja ma być, diesle są fajne ale nie nowe, jak nie dwumasa to wtryski, , a może 10 czujników po drodze.. ma być ekonomiczne auto. Nie jeździłem tak szczerze benzyną za wiele, inaczej oddaje moc to z pewnościa
Offline
No inaczej, będzie jak z diesla na benzyne polecisz. Brak turbo robi swoje, aczkolwiek benzynka też swoje potrafi
Dokładnie tak, strzeliłeś w dziesiątkę haha w mieście 10 mi zjada, mam 1.6 8V 74kW. W trasie potrafi zejść do 7-8/100km.
Mimo takich osiągów w pożeraniu benzyny ja nie zakładam LPG. Po prostu mam takie swoje zdanie, że GAZ to tylko do kuchenki i tyle. Oczywiście nie hejtuję tych co na LPG latają. Każdy ma swoje racje Kupując auto liczyłem się z tym, że to skarbonka w niektórych przypadkach BEZ DNA
Ostatnio edytowany przez Chrzanek (2014-11-25 23:24:26)
Offline
grzes818 napisał:
rozumiem, fakt ze aso kosztuje, i robienie przeglądów po gwarancyjnych mija się z celem ...
To zalezy ile mozesz przeznaczyc kasy na autko-ja w 2013 odgrzybialem (bo nawet 2 zapachy nie pomogly) i nabilem dzialajaca klime w aso i zaplacilem 190zl.Moim zdaniem nie jest to fortuna jak na serwis aczkolwiek maja ciekawe ceny za czesci ze znaczkiem VW.
Offline
bd chcial wrocic do diesla jak poczujesz ten brak momentu heh przejechalem sie kumpla 4 ... 2.0 115km ... jak widzialem 10l na kompie i poczulem brak niutonometrow to stwierdzilem ze wole 1.9 tdi 90km nie wiem jak dla was ale jak dla mnie to 2.0 jechalo bo jechalo po prostu... a gdzie tu 1.6
Offline