Golf 4 Klub Polska
Chrzanek napisał:
... Bez ryzyka nie ma zabawy
Ja to nazywam tak:krew, pot, lzy, łacina i bedzie zrobione
Offline
O masz Ci los, już 6 strona została rozpoczęta. A dopiero co rejestrowałem się na forum, jak ten czas szybko leci
Oby modyfikacje też tak szybko leciały do przodu i żeby portfel na to pozwalał.
Apropos modyfikacji to doszedł do mnie wczoraj pewien gadżet .
Ale zanim go założę to chcę skończyć ogarniać plastiki/dekory we wnętrzu, by się dobrze prezentował
Offline
Fajny mieszek ile dałeś bo ja też u siebie muszę wymienić bo troszkę się różni od reszty wnętrza
Offline
Drogo bo to taki 'zestawik'. Wyszło mnie to 80zł całość. Mamy tutaj nową gałkę, nowy mieszek i aluminiowa ramka w takim kolorze jakim widać. Gdybym miał możliwość skompletowania tego oddzielnie to bym to zrobił, ale ciężko z tym było tak właśnie zrobić, więc zakupiłem taki zestaw całościowy
Offline
Aż takiej tragedii nie ma, nie są to ogromne pieniądze w sumie
Wczoraj widziałem Ciebie chyba na mieście jak się ścigałeś z jakąś Laguną II, tak?
Ładnie odszedłeś
Offline
Nieee Ja byłem tylko na miejscu. Kolega Borą latał z tą Laguną po mieście. Ja byłem widzem wczoraj
Swoim to ja się nie ścigam bo nie ma czym
Jutro jadę kupić nowe szpilki do kół i zajadę do kumpla z jednym kołem, żeby zrobić przymiarkę. Wtedy się okaże co i jak. Jak dobrze siądzie to będzie lada moment zamianka laczków. Jak pojawią się problemy to będziemy je rozwiązywać
Wieczorem jak znajdę czas to zabiorę się chyba za malowanie dekorów, by mieć już to skończone
Offline
Czekamy z niecierpliwością jak siądzie ta felga
Offline
Dobry wieczór
Dziś trochę ogarnąłem temat i z tego wszystkiego wyszła sprawa tak, iż trzeba zamawiać dystanse
Głównie to chodzi o przód, ponieważ felga jest dość szeroka 8,5J a ET 45. Więc felga wadzi o amortyzator z przodu.
Teraz zastanawiam się ile o jakiej długości kupić te dystanse. Albo 13mm, albo 15mm.
Miałem zamawiać tylko na przednią oś, ze względu wyżej wymienionego problemu, ale że będzie słabo to wyglądało, trzeba zamówić komplet na obie osie.
Żeby jakoś to ładnie wyglądało przecież ..
Więc jeszcze dziś może zostaną zamówione dystanse. Myślę, że w przyszłym tygodniu zostanie wszystko zmontowane,
ponieważ w ten weekend niestety mało czasu będę miał, a praktycznie w ogóle
Poniżej zamieszczam zdjęcia jak to wygląda na jednej feldze na tyłeczku. Ogólnie to pasi się konkretnie według mnie.
Pozostanie tylko zrobienie gleby, ale to już kwestia portfela i kondycji amortyzatorów.
Wtedy będzie decyzja co wpadnie
Wybaczcie oczywiście za jakość zdjęć, ale niestety nie posiadam nic konkretnego
Offline
fajnie siadły ja bym dał 15mm i 20mm dystanse tak chcę u siebie i jednak troszkę koza na glebie będzie dopiero super
Offline
tak jak wyżej 20mm tył 15 przód
Offline
Tak jak chłopaki napisali z dystansami będzie ok
Rolka ładnie siadła , ciekaw jestem całego efektu.
BTW. Też chcę taki garaż jak Ty
Offline
Muszka napisał:
... Też chcę taki garaż jak Ty
Juz szybciej mu o tym sam wspomnialem,bo tez mi tego BARDZO brakuje.Nawet na przymiarce alu-kolo ładnie sie wpasowalo w czarnucha Masz zwykle szpili czy typowe do aluskow?
Offline
Dzięki koledzy za dobre słówko Gąska, akurat jedna i ta sama już od prawie 3 lat
Ale jak inne też mogą się oglądać, przecież nie zawsze jeżdżę z moją obok, ale cichosza!
Co do dystansów, to potrzebuję rzeczowej opinii i szukam osób, które miały styczność z dużymi felgami.
Zastanawiam się czy przy zastosowaniu 15mm dystansu to po pierwsze nie będzie za dużo. Bo felga jest mocno szeroka.
A ja nie chcę, żeby wystawała mocno poza obrys samochodu. (względy policji, oraz chlapania na samochód)
Druga sprawa, czy to będzie dobra grubość względem obcierania. Zastanawiam się czy nic nie będzie obcierać
Jestem zielony w tych sprawach i kurde, u siebie tutaj nie mam nikogo takiego ogarniętego za specjalnie, żeby mi pomógł..
Muszę dobrze zdecydować, żeby $ nie wrzucić w błoto. A chciałbym już zamówić
PYTANIE NUMER 2
Jaki zestaw zrobić hamulców ? Komplecik firmy TRW? Tarcze + klocki?
Czy jakieś inne połączenia możecie zaproponować?
Muszę kupić komplet, na obie osie.
Dzięki za pomoc,
Pozdrawiam
Offline
Zacne koło ;p, gleba i będzie miodzio. Czekam na relację jak Ci się 1.6 sprawuje na takich kołach
Offline
jak będzie obniżenie to wtedy pomyśl o dystansach... teraz nie ma sensu... i nie ma sensu wystawiania ich poza obrys auta jak nie ma naciągów... średnio to wygląda...
Offline
MIODZIO,teraz gleba i wsio
Offline
Marcin , theblues888 dobrze pisze , najpierw posadź go a potem paczaj
Co do hamulców ja bym chyba wybrał zestaw ATE PowerDisc i do tego klocki TRW , chociaż przymierzam się do zakupu Mikody GT nacinanych i nawiercanych
Offline
Jakbyście czytali ze zrozumieniem to byście wiedzieli, że MUSZĘ kupić dystanse na przód. Może jeszcze raz napiszę..
Felga jest szeroka, ma 8,5J, zaś ET 45, czyli wchodzi głębiej w nadkole, ori ET jest 35-38 .. Z tego powodu, na przedniej osi, felga ociera się o amortyzator. Co mi z gleby jak jeździć nie mogę? O glebę się nie martwcie, ona też będzie. Potrzebuję rady w kwestii grubości dystansów, ale muszę gdzieś indziej poszukać pomocy.
Hm, czyli tarcze ATE, a klocki TRW. Dziękuję za podpowiedź
Pozdrawiam.
Offline
10 mm załatwi sprawę... a najlepiej wstrzymaj się załóż opony 205/40 albo 35 zaloz gwint i wtedy się baw...
Offline
Theblues, żyjesz w innym świecie. Ja rozumiem, że nie czytasz wszystkich postów bo nie ma takiej potrzeby ze względu na to, że się czyta to co wyskakuje jako nowe, wszystko spoko. Jest jedno ale. Nie bawi i nie jara mnie naciąg, więc nie zakładam takiej opony, po drugie mam już opony kupione, założone.. Mi nie chodzi o zabawę, nie robię projektu jakiegoś grubego z nie wiadomo czym. Chciałem tylko dobre koło, jakieś lekkie przeróbki i tyle w temacie. Więc na tę chwilę to tak jak piszę, potrzebowałem/potrzebuję opinii ludzi ogarniętych w temacie podobnego troszkę problemu. Ja wiem, że tu chodzi o to, żeby krytykować i chwalić i ja to wszystko rozumiem. Ale do tematu też trzeba podejść z głową i ewt trochę przeczytać na ten temat co użytkownik pisze na forum.
Offline
no to daj trochę węższą oponę na przód to nie zaszkodzi a pomoże... jaką masz ?
możesz kupić dystans 15mm i potem stoczyć jak za dużo... to będzie niżej coś czy nie ?
Offline
theblues888 napisał:
no to daj trochę węższą oponę na przód to nie zaszkodzi a pomoże... jaką masz ?
możesz kupić dystans 15mm i potem stoczyć jak za dużo... to będzie niżej coś czy nie ?
pisał wyżej że zejdzie niżej tylko najpierw musi jechać zobaczyć w jakim stanie są amorki bo jak będą w kiepskim i będzie musiał kupić to kupi od razu gwint a jak będą w przyzwoitym stanie to będzie kupował springi
Offline
moja rada: jak masz obnizać kup gwint... lepiej na tym wyjdziesz sobie regulujesz jak chcesz... przechodziłem przez to i sprężyny były u mnie miesiąc, potem wpadł gwint...
Offline
u mnie springi wytrzymały 0,5 roku i teraz szukam gwintu Wiec jestem tego samego zdania co Theblues
Offline
chrzanek tylko nie mow ze chcesz zakladac na serie amor sprezyny obniżające ?
poleci ci caly zawias taki bedzie final tego wydasz wiecej niz na gewinde
a z dystansami bym sie wstrzylam posadzil go i dopiero patrzyl ile mm bo im nizej tyl bardziej negatyw lapie kolo
Offline
DeeJn napisał:
chrzanek tylko nie mow ze chcesz zakladac na serie amor sprezyny obniżające ?
poleci ci caly zawias taki bedzie final tego wydasz wiecej niz na gewinde
a z dystansami bym sie wstrzylam posadzil go i dopiero patrzyl ile mm bo im nizej tyl bardziej negatyw lapie kolo
Deejn dużo osob przecież tak robi i u nas na forum też kilku się znajdzie i chyba nie jest źle z tym. Dużo ludzi mówi i nawet tak jest twierdzone że do -40mm mogą być seria amorki bo jak są dobre to powinno wytrzymać wszystko. A co się może takiego stać jeszcze? Amorki padną i będą na śmietnik czy coś jeszcze :>
Offline
DeeJn napisał:
chrzanek tylko nie mow ze chcesz zakladac na serie amor sprezyny obniżające ?
poleci ci caly zawias taki bedzie final tego wydasz wiecej niz na gewinde
a z dystansami bym sie wstrzylam posadzil go i dopiero patrzyl ile mm bo im nizej tyl bardziej negatyw lapie kolo
Mi jakoś cały zawias nie poleciał a auto siadło sporo więcej niż 3,5cm
Offline
"robta jak chceta" jak dla mnie to druciarstwo seryjny amor + sprezyna obiznajac zmiania skok amora a reszte wydedukujcie sobie sami
Offline
Niepotrzebnie zamęt wprowadzacie w temacie. Zacznę od początku.
1. Węższej opony nie dam, ponieważ nic to nie da. Ona nie wystaje poza felgę, jest na równo. FELGA ociera o amor, a nie opona. Poniżej zamieszczę zdjęcie jak wygląda to, żeby Wam zobrazować, że mniejsza opona nic nie da.
2. Myślałem o springach na ori amorki, ale to zależy od stanu amortyzatorów i wyłącznie. Kolega już tutaj przytaczał moje słowa. Jak będą OK to myślę nad springami. Jak będzie lipa to wpadnie od razu gwint.
3. Co mi da posadzenie samochodu. Ja nie wiem, chyba nie rozumiecie mojego problemu cały czas. Co mi z tego, jak felga siedzi na amortyzatorze. Może by coś to zmieniło jakbym zmienił na gwint, ale nie zmienię tego za kilka dni.. Już nie mówię tu o kwestii $ bo bym coś wykombinował. Ale mam ważniejsze wydatki czyli cały zestaw układu hamulcowego (tarcze + klocki)
4. Wiem, że spring plus ori amor to nie jest to co powinno być. Ale nie dam rady kupić na dniach gwintu.. A po drugie i tak muszę zastosować te dystanse, bo lipa jest na przedniej osi.
5. Wiem jakie płyną plusy z posiadania gwintu (regulacja) Dlatego nad gwintem również bardzo mocno się zastanawiam. Kwestia pieniędzy i znalezienia czegoś konkretnego. No i kwestia jak rozwinie się sytuacja z kołami na przedniej osi.
6. Dostałem poradę, by nie rzucać od razu dystansów o takiej mierze co piszecie. Przód 13mm, tył 17mm powinno wystarczyć. Zastanawiam się czy na tyle te 17mm w ogóle nie będzie za dużo. Może tylko 15mm, chociaż 2mm to całe nic.
7. Nie zdążę posadzić auta tak szybko jak mi się wydaje niestety. A oponki chciałbym już niedługo zmienić, szkoda mi zimówek męczyć bo są one nowe, a pogada u mnie akurat w rejonie jest konkretna. Mieszkam na północnym wschodzie Polski, więc u mnie nie to samo co dziś było np. w Zakopanym.
DZIĘKUJĘ OCZYWIŚCIE ZA ZAINTERESOWANIE SIĘ TEMATEM. KAŻDA WSKAZÓWKA/PODPOWIEDŹ JEST DLA MNIE WAŻNA.
POZDRAWIAM
Offline
Chrzanek napisał:
Niepotrzebnie zamęt wprowadzacie w temacie. Zacznę od początku. ...
Konkretnie wytlumaczone i na temat,zeby niebylo juz niedomowień
Offline
To kupuj springi a jak będziesz miał $ to kup gwint nie pali się a jak będziesz sprzedawał springi to wiesz do kogo się odezwać
Offline
to teraz ja:
-amortyzator seryjny różni się od gwintu
-założysz sprezyny - przyspieszeni zuzycia amorków
jak chcesz obniza wal gwint przymierzaj kolo i wtedy dystans a nie od du** strony... dystans bedzie potrzeny ale nie wiadomo jak duzy ja bym sie wstrzymał taka moja rada... nie pali się że musisz od razu wsio mieć...
Offline
I widzisz theblues. Od kilku dni poszukiwałem tego typu odpowiedzi typu, takich jak Ty napisałeś.
Nikt mi wcześniej nie pisał (chociaż mogłem to wziąć na chłopski rozum), że różni się gwint od ori amorka.
Myślałem, że tak może być, ale nie wiedziałem jak bardzo i czy ta różnica zniweluje mój problem.
Dzięki za podpowiedzi
Pozdrawiam.
Offline
http://img34.olx.pl/images_tablicapl/82 … orlice.jpg
http://forum.autokacik.pl/files/283322750-6_f.JPG
Gwint masz węższy a seryjny amorek wieszky
Offline
To teraz pytanie , skoro gwint jest węższy to dlaczego przy obniżeniu auta istnieje ryzyko ocierania felg o nakrętkę gwintu a przy kit-ie nie ??
Offline
uuu, no to kolejna informacja do mojego worka. Skoro taki bajer wychodzi i z gwintem, to co tu robić
Offline
założyć gwint i wtedy mierzyć... ja nie spotkałem sie zeby na kicie nie tarło a na gwincie tak... zalezy jak nakrętka ię ułoży możę być nad rantem felgi i wtedy przy lekki naciągu nie ma styku opony i nakrętki...
Offline
Dobra taka sytuacja jest, że pewnie jutro zamówię gwint. Jak to wszystko wyjdzie to zobaczymy w praniu.
Najwyżej na ubezpieczenie nie będę miał
Aukcja: http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwinto … 7ZF4Z.html
Offline
i bardzo dobrze się dzieje
Offline
Witam Kolego . Chciał bym sie poradzic odnosnie zmiany kluczyka na scyzoryk, widze że u ciebie poszło to elegancko . Mianowicie jak i gdzie moge cos takiego zamówic . Ja do swojego golfa posiadam niestety tylko 1 kluczyk i dlatego chciałbym dorobic drugi . Oryginalny jest zwykly i on własnie otwiera centralke.
Offline
Silver, kupujesz z allegro http://allegro.pl/audi-scyzoryk-a3-a4-a … 54977.html , dajesz do klucznika, on Ci wytlacza dokladnie tak samo jak masz u siebie na kluczyku, ze bedzie pasowal i do zamka i stacyjki. I teraz masz 2 wyjscia, albo przekladzasz pestke z immo , z aktualnego kluczyka do nowego juz scyzoryka albo kupujesz pestke immo u klucznika za ~200zł i masz 2 kluczyki, analogicznie mozesz kupic 2 takie zestawy i miec 2 scyzoryki do tego dokupujesz zwykly zestaw centralnego zamka z allegro i przekladzasz do w/w scyzoryka. Ot cala filozofia
Offline
a Takie cos jak by odrazu kupil?? bo o taki centralny zamek chodziło w twoim opisie chyba ?? http://allegro.pl/zamek-centralny-pilot … 85445.html
Ostatnio edytowany przez Silver905 (2015-03-16 21:09:39)
Offline
Cześć Silver. Najlepiej to kupić właśnie coś takiego jak zapodałeś w tym linku http://allegro.pl/zamek-centralny-pilot … 85445.html
U mnie coś podobnego właśnie siedzi. Z kosztów to było dorobienie grotów, wyjęcie pastylek immo ze starych kluczyków i przełożenie do nowych scyzoryków. Te wszystkie kombinacje z kluczami robił mi gościu co zajmuje się dorabianiem kluczy. Jeśli chodzi o sam montaż centralki, łączenie tego wszystkiego to zajęła się tym wyspecjalizowana firma. Nie jestem elektrykiem, nie znam się na tym, więc wolałem to oddać do kogoś kto ogarnia temat. A, że u siebie w mieście mam pewną firmę, która ogarnie wręcz wszystko z elektroniką typu radia, centralki itp to właśnie im oddałem w ręce mój samochód. Po dziś dzień, żadnych problemów z centralnym jak i ze scyzorykami. Wiadomo są one chińskie, więc to nie to samo co ori obudowa itp. Może kiedyś ogarnę temat i zamienię na ori obudowę.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Chrzanek (2015-03-16 22:16:18)
Offline
Wielkie dzieki za info Teraz wiem na czym stoję . Pozdro
Kolego Chrzanek . Odnośnie tego linku co wysłałem wyżej, tą centralkę co tam jest z tymi scyzorykami podłącza się do istniejącej oryginalnej centralki w samochodzie ?? czy wymienia się ja na ta nową czy jak ??
Ostatnio edytowany przez Silver905 (2015-03-17 20:15:47)
Offline
Tak jest, dokłada się do istniejącej centralki
Offline
Specem nie jestem, większość na allegro będzie typowo chińska, zresztą teraz cały świat jest produkowany w chinach.
Więc co to za różnica będzie, ha Najlepiej będzie jak się kogoś dopytasz kto tym się zajmuje.
Na pewno masz u siebie jakąś firmę, która zajmuje się montażem/sprzedażą nawigacji, radia cd/cb, alarmy itp.
Oni powinni ogarnąć temat w kwestii centralki. Pozdrawiam
Offline
ale wiesz co bardziej mi podejdzie ten niż ten co pokazałeś bo ma jeszcze domykanie szyb i jest 100% wyglądu ori w sensie że nie ma tych śrubek tylko wszystko schowane (sam go chciałem kupić ale na razie brak $$$ na to
http://allegro.pl/sterownik-zamka-centr … 90457.html
Offline
Głucha cisza Panowie była, bo wiele się nie działo prócz jakiegoś tam pucowania samochodu i te tematy.
Z grubszych rzeczy, dopiero na dniach będzie się działo. Czekałem na sprzęt, więc teraz można działać
Myślę, że w następnym tygodniu będzie złożone już wszystko, gwincik i nowe fele.
Zostaje jeszcze ewentualnie dokupienie dystansów, jak będzie obcierka, ale to się zobaczy.
Potem przyjdzie czas na hamulce, a w między czasie inne duperele
POZDRAWIAM
Ostatnio edytowany przez Chrzanek (2015-03-25 19:15:10)
Offline
no ładnie ładnie lecisz będzie kosa a jak by były ciemne szyby tył i przód tak 70% przepuszczalności to by było spoko
Offline
Zawieszenie gwintowane będzie wsadzane najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu, bo kumpel teraz trochę ma roboty.
W weekend może by pomalował zaciski, żeby mieć już gotowe No i środek by skończył malować
Będzie twardo, będzie nisko, ale trzeba toczyć się z klasą
Co do przyciemniania szyb, to myślałem nad tym, ale na ten moment zrezygnowałem z tego pomysłu
Offline
Chrzanek napisał:
... Będzie twardo, będzie nisko, ale trzeba toczyć się z klasą ...
no co racja to racja na więcej AKL nie pozwoli przy 18"
Offline
poczekaj jak założysz to umiaru w obniżaniu nie będzie ;p
Offline
theblues888 napisał:
poczekaj jak założysz to umiaru w obniżaniu nie będzie ;p
i pózniej będzie...
i naklejka na tylnej szybie
Offline
przyjemny zestaw do tych 18 ja na taki muszę zaczekać i jak się ma sprawa z dystansami bo ja jeszcze nie szukałem
Offline
Czekamy na fotyyyy , zapowiada sie bardzo ciekawie !
Offline