Golf 4 Klub Polska
Witam drodzy forumowicze Od czego by tu zacząć może ktoś wpadnie na jakiś pomysł skąd dragania kierownicy przy delkiatnym hamowaniu. Już żadne Janusze spod sklepu nie są w stanie tego zdiagnozować. Zmieniłem tarcze i klocki i po 1000km znowy drży.
Wymieniłem :
-nowe tarcze + klocki + regenracja zacisków ( z każdej strony , tarcze sprawdzane proste bez bicia)
-piasta wyczyszczona do żywego
-felgi proste + nowe opony (wszystko przeważane już 3 razy)
-gumy na wachaczach
-łaczniki stabilizatora
-sworznie wachachacza
-tylna oś sprawdzona zaciski nie stoja
-amortyzatory sprawdzone
-piasta nie huczy ( co prawda podejrzewam luz tam gdzie siedzi sworzen wachacza w zwrotnicy, ale na starym sworzniu jezdzilem po wymianie hamulcow i bylo okej)
Już sam nie wiem czy to od maglownicy coś.. czy już wgl jakiś luz na kierownicy czy co.. Brak mi pomysłów. Może ktoś coś. Z góry dzięki za pomoc
Offline
Czego oczekujesz od pełnoletniego auta ??
Dobrze już jest "wytłuczone"... z pewnymi mankamentami trzeba się pogodzić.
Oczywiście że może jakieś luzy na maglu, i przekładni kierowniczej i to sumuje na "drgania kiery".
Jeśli te drgania są minimalne - olać temat nie szukać guza na siłę, chyba że zacznie szarpać.
Wbrew pozorom nawet jeśli auto nigdy nie było bite, nadwozie wraz z wiekiem się poddaje ( inaczej auta na ramie ). Wichruje, przegina itp...
Trzeba by było sprawdzić punkty podwozia na przesunięcia, ale to Ci się nie opłaci.
Jeździj
Offline
Dzieki za odp. A proo tego zworznia skoro wszystko jest tam nowe, to podczas np wjezdzania w zakret wyboisty kierownica sie macha to bd oznaka wlasnie luzu na zworzniu tam w zwrotnicy ? i czy ona jest itegralna z piasta? w jednym kole byl wlasnie taki luz Janusz cos tam podlozyl tu klepnal tam zakrecil i troche sie zmniejszylo. Ale dalej wystepuje... to trza wymieniac piaste z zwrotnica ? czy moze jakis sposob na to ?
Offline
Wyprostuj koła i mocno szarpnij kołem w lewo i prawo jednym później drugim następnie chwyć za koło w górnej części i szarp do siebie i do silnika i nasłuchuj czy coś nie ma luzu tzn,nie stuka, ja miałem coś podobnego przy hamowaniu okazał się drążek kierowniczy wybił sie i był lekki luz wyczuwalny po szarpnięciu kołem w lewo,prawo
Offline