Golf 4 Klub Polska
Moc nie ma znaczenia w kwestii hamulców - 140km/h pojedziesz zarówno AMG jak i Tico. Chodzi tylko o to, że mając więcej kucy bardziej ciągnie cię do depnięcia i wtedy przydają się lepsze heble.
Offline
Co racja to racja Kajor, ale ponawiam pytanie: jakie hamulce na tył? Zostawić seryjne, czy również ATE Power Disc?
Offline
Najlepiej to samo co z przodu, albo coś porównywalnego jakościowo, chociaż przednie heble są dużo bardziej obciążone.
Ostatnio edytowany przez Kajor (2011-11-16 18:59:12)
Offline
Czyli 4 takie same tarcze? A klocki jakie?
Offline
Ok. Patrzyłem i znalazłem na tył 232mm, będzie dobre?
Offline
Mam dosyć duży problem z moim autkiem, więc Chip musi poczekać. Oto link do tematu. Proszę, pomóżcie.
http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?pid=8031#p8031
Offline
a ja czekam z niecierpliwością i fascynacją aż wszystko zrobisz:)
trzymam kciuki !
Offline
Problem rozwiązany. Teraz zbieramy kasę na Chip, nowe heble i Alu. Może też polerka lakieru, ale jeszcze do końca nie wiem
Offline
ale będzie kosiarz
to już zrobiłeś wszystko i tylko chip ci został? :O
Offline
Zaczynam od Chip'a, aczkolwiek od nowego roku będzie się działo.
Offline
hmm... a nie lepiej chipa na końcu zostawić?
ja bym najpierw mechanike zrobił a później dostroił chipem
Offline
A ja na początek proponuję wtryski np 216 i dopiero chip bo on sam szybko ci się znudzi a razem z wtryskami będziesz zadowolony, to raz a dwa gdy byś po samym virusie później połasił się na wtryski a myślę ze na pewno to czekały by cie dodatkowe koszty związane z korektą softu pod nie . Ale jeżeli realnie celujesz w 200 KM wtryski 216 ci nie wystarcza ponieważ ich wydajność to ok 170 KM I wtedy polecam końcówki 230 z tym ze zmiana softu będzie niemal konieczna bo silniczek mocna za dymi . Mniemam ze masz silnik ALH więc jeżeli udasz się do fachowców to będziesz mega zadowolony Pamiętaj ze przy dużych mocach nie ma co liczyć na bez awaryjność a spalanie rzędu 7,8,9 l na 100 km w zależności od stylu jazdy to norma. Pomysł ze swapem na silnik ARL nie jest zły bo montujesz wytrzymalszą jednostkę ale cenowo nie wiele mniej wychodzi .No i jak koledzy wyżej piszą bezpieczeństwo też jest ważne. Pozdro
Offline
Przy wtryskach 216 i seryjnej mapie zapomnij o prawidłowej pracy silnika. Za dużo ropska będzie walił.
Offline
Sprzedaj 90 konnego i kup 150 konnego .Na 100 procenta taniej cie ta zabawa wyjdzie tylko w tym ostatnim nie zejdziesz spalaniem poniżej 8 litrów takl mi sie wydaje .Ostatnio kolega zakładał do alfy 147 tarcze nawiercane i nacinane (mikoda czy jakoś tak)nowe klocki i po 3 miesiącach jazdy klocki zostały wymienione na nowe.A powiedzcie mi w 90 konnym jest chyba pompa wtryskowa a w 130 i w góre pompowtryski.
Offline
rafik1967 napisał:
A powiedzcie mi w 90 konnym jest chyba pompa wtryskowa a w 130 i w góre pompowtryski.
W 90 i 110 jest pompa wtryskowa
w 101,115,130,150 są pompowtryski
Ostatnio edytowany przez lukker (2011-12-08 09:15:37)
Offline
Zima, zima, na forum się pozmieniało, wszystko spoko, lecz przez tą zimę niestety zaliczyłem małą stłuczkę, za którą musiałem wyłożyć 600 zł, łącznie z częściami do mojego samochodu. A miałem już 900 zł i golfinka aż się czerwona z niecierpliwości robiła, bo było już tak blisko do Chip tuningu. No niestety. Trzeba jeszcze chwile poczekać. Aczkolwiek nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie do Was, drodzy koledzy. Mianowicie zauważyłem coś takiego jak "BRA" z ang. biustonosz, lecz na samochód. I moje pytania brzmią: Czy opłaca mi się to zakładać nie tylko ze względów, że mi się to bardzo podoba, lecz ze względu na ochronę przed kamyczkami i owadami? Czy mogę jeździć z tym we dnie i w noce, w deszczu i suchocie i nic mi się z maską nie stanie?
Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi. A Wam drodzy koledzy chcę życzyć najserdeczniejszych życzeń z okazji Świąt Bożego Narodzenia, dużo rodzinnego ciepła, miłości, radości z każdej chwili oraz bezawaryjności samochodów i bezkolizyjnej jazdy. Uważajcie na siebie i niech każdy spędzi te święta jak najlepiej!
Offline
Pae raczej z bra kiedy jest mokro nie jezdze bo też taka posiadam , zakladam ją tylko na suche i pogododne dni, owszem jest to ochrona na maske przed kamieniami i owadami .. ja tylko zakladam jak jade w dłużą trase i w sumie nie tylko poprawia to wyglada samochodu i estetyke ale daje jej ochrone przed uszkodzeniem maski . pozdro ziomek i Wesołych Świąt
Ostatnio edytowany przez CHudini MK4 (2011-12-23 11:40:49)
Offline